Što se motora tiče, problemi su brojni…
Američki Consumer Reports bavio se jednom zanimljivom temom – velikim kvarovima starijih polovnih vozila.
Selektovao je podatke iz svojih istraživanja i pojavila su se tri ključna problema: kvarovi motora, posebno su izdvojene i dihtung glave motora, kao i menjači, piše HAK revija.
Što se motora tiče, problemi su brojni, od istrošenih klipnih prstenova i pada kompresije, kliznih ležajeva motora… Mnogi od tih kvarova toliko su kompleksni da servisi nude ugradnju drugog motora.
Automobil s najviše kvarova tog tipa na američkom tržištu je Audi A4 (2009-2010) s dvolitarskim turbobenzinskim motorom. Ključni problemi počinju da se događaju od 172.000 do 246.000 kilometara.
Sledi pick-up Ford F-350 iz 2008. sa 6,4-litarskim dizelskim motorom. Problemi se javljaju od 105.000 do 192.000 pređenih kilometara.
Posle njega, najviše problema ima Chrysler PT Cruiser iz 2001. godine s 2,4-litarskim benzincem. Njegovo „vreme“ za skupe kvarove je od 165.000 do 214.000 kilometara.
Potom je tu Mini Cooper iz 2008. godine, a na šestom mestu je i Jeep Wrangler iz 2006. godine s 2,4-litarskim motorom.
Ostala mesta među neslavnih deset popunjavaju modeli koji se prodaju na američkom tržištu – GMC Acadia iz 2010, Buick Lucerne iz 2006, Acura MDX iz 2003.