Agencija za bezbednost saobraćaja Beograd raspisala je tender za kampanju "Lična priča". Cilj kampanje je da se, ukazivanjem na direktne lične posledice nepropisnog i rizičnog ponašanja, smanji broj konfliktnih situacija koje stvaraju vozači.
Potrebno je analizirati pet kampanja iz oblasti bezbednosti saobraćaja na temu posledica saobraćajnih nezgoda, realizovanih u zemljama u kojima je visok nivo bezbednosti u saobraćaju – Engleska, Nemačka, Švedska, Holandija, Francuska, SAD, Australija, Novi Zeland, kao i tri domaće kampanje.
Zatim, zahteva se izrada idejnog rešenja kampanje, vizuelnih rešenja, kratkometražnih filmova…
Rok za dostavljanje ponuda 16.07.2016. Više informacija sajtu eKapije.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas