
Kompanija Nectar predstavila je svoje proizvode na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016.
“Na prethodnom SIAL-u smo otvorili neka nova tržišta, pre svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regiona bivšeg Sovjetskog saveza, tako da nastavljamo da radimo na tim tržištima i tražimo nova da bismo proširili svoju prisutnost”, izjavio je Tanjugu generalni direktor Nektar grupe Mihailo Janković.
Štand Nectar grupe, u čijem vlasništvu je slovenački Fructal, drugi put je na SIAL-u, najvećem sajmu prehrambene industrije na svetu. Ove godine je prisutno oko 7.000 izlagača iz više od 100 zemalja.
Ciljje, kako kaže Janković, otvoriti nova tržišta, ali i ojačati poziciju na tržištima na kojima kompanija već posluje.
Na štandu, površine 124 metra kvadratna, predstavljen je kompletan portfolio Nectar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nectara, i gotovi proizvodi iz oblasti hrane i pića iz asortimana Fructala.
“Takođe, izlažemo i nudimo našim klijentima poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje“, ističe Janković.
Nektar grupa je, kako kaže, vertikalno integrisana kompanija, i možda po kapacitetima za preradu voća najveća u regionu.
“Imamo kapacitete od 120 hiljada tona po sezoni, odnosno godišnje, tako da to je segment poslovanja koji želimo da unapredimo i da takođe vidimo potencijal na ovom sajmu.“, kaže Janković.
Kako je istakao, godišnja vrednost izvoza Nectar grupe, van domicilnog tržišta, iznosi 36 miliona evra, i planovi su da se u budućnosti obim izvoza poveća.