EPS poziva građane da podnesu reklamacije na račune

Ekonomija 23. jan 201716:09 > 16:11
N1info

Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu, saopšteno je iz EPS-a.

Prigovori mogu da se upute i pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi, navode iz EPS-a.

Rok za prigovor je osam dana.

EPS navodi i da je na svakom računu naveden i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

EPS ističe da nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen. Sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju biće savesno i odgovorno ispitane i svaki slučaj biće pojedinačno razmotren, poručuju iz EPS-a.

Ipak, iz EPS-a dodaju i da broj reklamacija na decembarske račune zasad ne izlazi iz prosečnih okvira. Naovdi se primer Beograda gde je primljeno manje od 0,1 odsto reklamacija.

Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar, poručuju iz EPS-a i dodaju da će na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biti utvrđena potpuno tačna stanja.

U EPS-u je u toku unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a ističe se da će posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biti smenjeni.