Reklamacije na račune za struju do kraja meseca

Ekonomija 24. jan 201712:52 > 12:57
N1info

Reklamacije građana na decembarske račune za električnu energiju, Elektroprivreda Srbija će prihatati sve do kraja meseca, potvrđeno je u EPS-u za N1 i time je produžen prvobitno najavljeni rok od 8 dana za prigovor.

Svi korisnici koji sumnjaju u validnost obračunatog iznosa, imaju još šest dana da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima EPS-a u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na računima.

Takođe, prigovori mogu da se upute i pisanim putem na adresu, koja je naznačena na prednoj strani svakog računa. Ipak, iz EPS-a dodaju i da broj reklamacija na decembarske račune zasad ne izlazi iz

 prosečnih okvire, te da je u Beogradu primnjeno manje od 0,1% reklamacija.

Podsećamo da je u tom javnom preduzeću u toku unutrašnja kontrola, a nakon istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.

Prema rečima Denisa Perinčića iz Republčke unije potrošača, postoji pretpostavka da su građanima obračunavali utrošenu struju i posle isteka roka od 30 dana, i to najverovatnije po jednoj tarifi .

Prema njegovim rečima, svaki gradjanin Srbije koji misli da mu je decemabrski račun za struju neopravdano uvećan, može da prijavi nepravilnost na šalteru, telefonski ili mejlom.

Ako su telefonske linije za reklamacije zauzete, gradjani mogu da zovu tržišnu inspekciju,kažu u Republičkoj uniji potrošača.

EPS je dužan da u roku do osam dana odgovori na reklamaciju.