
Državna sekretarka u ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić izjavila je, povodom Svetskog dana telekomunikacija i informacionog društva, da je Srbija uključivanjem u procese digitalizacije pokazala izuzetnu spremnost za borbu sa globalnim izazovima poput aktuelne pandemije.
"Informaciono komunikacione tehnologije gradjanima su i u izolaciji omogućile da rade od kuće, da ostanu u kontaktu sa svojim bližnjima, da kupuju onlajn, dobijaju pravovremene informacije i da generalno lakše prebrode krizu, navela je Matić u saopštenju.
Ona je podsetila da je omogućena digitalna nastava za 900.000 učenika u Srbiji, a kako je ocenila, privreda je dobrim delom mogla da nastavi da funkcioniše, dok je uprava ostvarila izuzetnu efikasnost u vanrednom stanju.
Matić je navela da je sve vreme vanrednog stanja Nacionalni kontakt za bezbednost dece na internetu radio nesmetano, dok je deo svoje telefonske linije ustupio i Savezu društava psihoterapeuta Srbije, radi pružanja psihološke podrške gradjanima.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare