Stručnjak za digitalni marketing Peđa Puač rekao je za N1, govoreći o Crnom petku, da "kao i za svim, Srbija kaska dosta godina". Ističe da popusti nisu oni koje očekujemo, ako se ugledamo na Black friday u Americi. "Drugačije je stanje u zemlji, drugačije se spremaju ti popusti. Bolje manji popust, nego da ga nema uopšte, ali verujem da se klijenti trude da omoguće što bolju kupovinu krajnjem potrošaču. Mislim da nećemo imati taj trend kao u Americi da imamo toliko sniženja, ali dobro je da ih imamo i da može da se ovako kupuje", kaže on.
Prema rečima reportera N1, TC Ušće je pun ljudi. Većina njih kaže da su dobili ono što su tražili, da su dobili popuste koje su i očekivali.
Stručnjak za digitalni marketing Peđa Puač kaže da „kao i za svim, Srbija kaska dosta godina“.
„Znamo da je Crni petak počeo u Americi, to je prvi dan iza Dana zahvalnosti, kada počinje onaj novogodišnji hajp oko kupovine samih poklona i svega što se tiče priprema za Božić. U Srbiji smo ispratili taj trend tako što smo preneli kupovinu petkom, četvrti petak u novembru, gde su svi popusti aktuelni, ljudi su počeli to da koriste nekoliko godina unazad“, kaže on.
Ističe da popusti nisu oni koje očekujemo, ako se ugledamo na Black friday u Americi.
„Drugačije je stanje u zemlji, drugačije se spremaju ti popusti. Bolje manji popust, nego da ga nema uopšte, ali verujem da se klijenti trude da omoguće što bolju kupovinu krajnjem potrošaču. Mislim da nećemo imati taj trend kao u Americi da imamo toliko sniženja, ali dobro je da ih imamo i da može da se ovako kupuje“, kaže on.
Puač ističe da onlajn kupovina još nije na nivoima na kojim je na zapadu.
„Dobili smo super bust sa kovidom i promenom navike u kupovini, u ovoj situaciji je dobro da bude onlajn“, kaže on.