EssenceMediacom predstavljen u 120 kancelarija širom sveta

Shutterstock

Najnovija agencija u GroupM mreži razvijena je kako bi ponudila nove marketinške modele i potpunu integraciju medija.

EssenceMediacom, najnovija i najveća agencija u okviru GroupM mreže agencija, nastala spajanjem Essence-a i MediaCom-a, danas je i zvanično predstavljena u Srbiji, ali i širom sveta. Cilj integracije je transformacija ponude za klijente, što će biti omogućeno odustajanjem od dosadašnjih modela, u kojima su mediji, kreativa, inovacije i analitika predstavljali zasebne silose. Novi pristup podrazumevaće potpunu integraciju medijskih i marketinških rešenja.

Sa 10.000 ljudi u 120 kancelarija širom sveta, a predvođena Nikom Losonom, na mestu globalnog izvršnog direktora, EssenceMediacom će kombinovati znanja i iskustva koja u polju performansa, podataka i analitike poseduje pređašnji Essence, sa ekspertizom u oblasti planiranja i strateškog pristupa u bivšoj agenciji MediaCom. Osnovni pokretač promena biće EMOS – EssenceMediacom Operating System, čiji je cilj da kroz različite alate i podatke ujedini najbolje tehnologije iz Essence-a, MediaCom-a i GroupM-a, i učini ih dostupnim za timove i klijente širom sveta.

Sa izvrsnim portfoliom klijenata, koji uključuje Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, Mars, adidas, Bayer, Dell, Google, NBCUniversal, PlayStation i Uber, nova agencija će globalno upravljati prometom od 21 milijarde USD.

Mile Banić, direktor agencije EssenceMediacom za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru izjavio je da je proces integracije trajao više od devet meseci.

„Mnogo ljudi širom sveta je intenzivno radilo na pripremi za predstavljanje nove agencije. Sve vreme, delili smo uzbuđenje i ogromnu želju da EssenceMediacom konačno postane realnost. U srži nove agencije ostaju naši ljudi, a mi smo više nego odlučni da kreiramo sredinu koja će im iznova pružati mogućnosti za razvoj i učenje. Uz dosadašnju ekspertizu i razvojem znanja u pogledu analitike, podataka i tehnologija, nimalo ne sumnjam da ćemo klijentima nuditi samo najbolje”, dodao je Banić.

O tome da će integracija metrike i podataka, koji su predstavljali fokus Essence-a, i strateški pristup koji se negovao u MediaCom-u, klijentima ponuditi potpuno jedinstven pristup, govorila je Tijana Popović, izvršna direktorica GroupM-a u Srbiji.

„Uz Wavemaker i Mindshare na lokalnom tržištu, predstavljanje nove agencije daće značajan doprinos u pogledu inovativnih rešenja, kako bi u vremenu nove ekonomije bile zadovoljene potrebe svih klijenata. Radujem se da vidim na koje će sve načine EssenceMediacom promeniti dosadašnje modele, koristeći sve mogućnosti za razvoj biznisa, marketinga i lokalno relevantnog sadržaja”, navodi Tijana Popović.