Menadžeri i zaposleni ne mogu da se odvajaju, jedni drugima moraju da pružaju ruku podrške i samo tako mogu dugo da traju, kaže Dragan Filipović predsednik Izvršnog odbora Đenerali osiguranja Srbija, menadžer godine po izboru Srpske asocijacije menadžera.
Prošla godina donela je brojne izazove i malo ko je 2021. ubeležio kao uspešnu. Dragan Filipović je za Infobiz govorio o tome kako je sačuvao radna mesta ali i otvorio nova upravljajući radom kompanije sa više od 1.700 zaposlenih.
Zaposlene, kaže, najviše motiviše briga koja se pokazuje prema njima i osećaj da mogu da napreduju.
„Mnogi kažu da je zarada najvažnija. Potpisujem da plata nije najvažnija – imamo lične primere da ljudi već godinama, ako imaju dobro radno okruženje koje ih motiviše i inspiriše, neće za malu razliku u plati da napuste kompaniju. Svaki pojedinac mora da se doživi kao indivudua, a ne kao broj. Nije svaki posao za svakoga, ali svako može da da svoj puni, maksimalni doprinos kompaniji“, istakao je Filipović.
Na pitanje da li poslodavci u Srbiji, generalno gledano, brinu o zaposlenima, Filipović navodi da oseća da je briga jednaka onome kako rade u njegovoj kompaniji.
„A, s druge strane, u medijima pročitam da to i nije svuda baš tako. Smatram da svi oni poslodavci koji ne brinu o svojim zaposlenima nemaju perspektivu da mogu dugo da traju. Svaki čovek koji se ne oseća uvaženim i vrednovanim, nema šta da traži na dugi rok u kompaniji“, poručuje Filipović.
Ako treba da da poruku svakom poslodavcu, on se opredeljuje za sledeću: Samo brigom o zaposlenima mogu da se ostvaruju uspesi.
„U Đenerali osiguranju imamo dva osnovna stuba za uspeh kompanije. Jedan je briga o zaposlenima, drugi briga o klijentima. Sve drugo dolazi kao posledica te dve stvari“, istakao je Dragan Filipović.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare