Forbes počinje sa radom u Srbiji 14. novembra

Ekonomija 09. nov 202309:16 18 komentara
Forbes

United Media sa ponosom najavljuje pokretanje pet licenciranih digitalnih izdanja renomiranog svetskog biznis magazina FORBES od 14. novembra. Novi sajtovi će biti pokrenuti u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.

FORBES, kao globalni autoritet u oblasti poslovnih i ekonomskih informacija, ima duboko ukorenjenu tradiciju u informisanju poslovnih ljudi širom sveta. Nove platforme će biti izvor relevantnih informacija, ali i inspiracije za one koji donose odluke i oblikuju ekonomsku stvarnost u Adriatik regionu.

Čitaoci će imati priliku da prate originalne FORBES sadržaje na svom jeziku ali i ekskluzivne priče o ljudima iz ovog regiona koji iniciraju promene, transformišu poslovanje i ostvaruju značajan uticaj u društvu.

Portale će voditi iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Biće ključni akter u promociji regionalnih dostignuća, istraživanju inovacija i davanju glasa liderima i preduzetnicima koji oblikuju budućnost ovih tržišta.

Pročitajte još:

Sa prisustvom u više od 70 zemalja, FORBES je sinonim za vrhunsko ekonomsko novinarstvo i izuzetno razumevanje globalnog poslovnog okruženja.

Pokretanje digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini predstavlja važan korak u približavanju prestižnog, svetskog izvora informacija lokalnom poslovnom kontekstu.

Duže od jednog veka, FORBES je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju. Pruža dubinske uvide u svet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija. Istražuje uspešne preduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motivišu i oblikuju lidere širom sveta.

Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adriatik regionu otvaramo vrata za nove prilike i uvereni smo da će nove platforme unaprediti način na koji se prate poslovne vesti.

Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare