Kompanija Glovo je najavila seriju zasebnih dogovora o akviziciji sa jednom od vodećih svetskih platformi za dostavu - Delivery Hero grupom. Cilj dogovora je kupovina nekih kompanija u vlasništvu ove grupacije u srednjoj i istočnoj Evropi. Glovo će u narednih nekoliko nedelja preuzeti brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, brend Foodpanda u Rumuniji i Bugarskoj, kao i brend Pauza u Hrvatskoj, a ukupna vrednost akvizicija je 170 miliona evra.
Očekuje se da će transakcije u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Srbiji biti završene u sledećih nekoliko nedelja, nakon što se ispune svi neophodni uslovi i budu pribavljena potrebna regulatorna odobrenja. Akvizicija u Rumuniji će biti završena posle odobrenja nadležnih institucija za zaštitu konkurencije.
Glovo je nedavno najavio da je sklopio zaseban dogovor o kupovini Ehrane, lokalne slovenačke kompanije za dostavu, za iznos koji nije objavljen. Očekuje se da će transakcija biti završena u sledećih nekoliko meseci.
Kako je saopšteno, Glovo aplikacija je pionir u oblasti multi-kategorijske dostave i jedna od vodećih svetskih platformi za dostavu. Osnovana je 2015. godine u Barseloni, a posluje u južnoj i istočnoj Evropi, na Bliskom Istoku i u Africi.
Aplikacija povezuje korisnike sa restoranima, prodavnicama hrane, apotekama i trgovinskim lancima, a pored toga nudi i kategoriju „bilo šta“, koja omogućava korisnicima da poruče šta god žele u svom gradu.
Kompanija Delivery Hero, sa sedištem u Nemačkoj, posluje u oko 50 zemalja Azije, Evrope, Latinske Amerike, Bliskog Istoka i Severne Afrike.
Direktor i suosnivač Delivery Hero Niklas Ostberg ocenio je da je ta kompanija u proteklih nekoliko godina postala lider na Balkanu.
„Ipak, imajući u vidu mnogo operativnih prioriteta, verujemo da je Glovo u boljoj poziciji da nastavi da gradi neverovatno korisničko iskustvo u ovom regionu“, rekao je Ostberg.
Direktor i suosnivač kompanije Glovo Oskar Pjer rekao je da je dugoročna strategija te firme uvek bila fokusirana na tržišta na kojima vide priliku da postanu lideri i gde mogu da izgrade održivi poslovni model.
„Srednja i istočna Evropa je veoma važan deo tog plana, a ovaj region je zaista odlično prihvatio koncept platformi za dostavu i veoma smo uzbuđeni što ćemo ojačati prisutnost i povećati naš uticaj u zemljama koje kontinuirano pokazuju neverovatan potencijal za rast“, naglasio je Pjer.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare