Punionica gasa za gradske autobuse na Karaburmi, trebalo je da bude otvorena u martu. Ona, međutim, još ne radi. Za to je delom odgovoran i Grad Beograd, priznaje gradonačelnik, jer je, kako kaže, u projekat ušao nepripremljen. Ali, kašnjenje zbog javašluka i nemara košta građane - poručuju iz Sindikata GSP-a.
Dotrajale autobuse gradskog prevoza krajem pošle godine zamenilo je 100 novih na prirodan gas, a već na proleće trebalo je da počne sa radom punionica GSP-a.
Rok za završetak stanice za točenje gasa u pogonu Gradskog saobraćajnog preduzeća na Karaburmi istekao je 31. marta. Posao na izgradnji dobila je pančevačka firma „Bedem Energy Solution“, a najavljena su početna ulaganja od 3,5 miliona evra. Šest meseci je probijen krajnji rok koji stoji u ugovoru, a bez automata su ostali i građani i Gradsko saobraćajno preduzeće, koje i dalje toči gas na privatnim punionicama.
Kasnilo se prvo zbog nepripremljenosti grada, a sada i zbog izvođača, objašnjava gradonačelnik i dodaje su njegovi prethodnici u to javno-privatno partnerstvo ušli navrat-nanos.
„Ispostavilo se da fale neke dozvole. To je bila obaveza grada. Građevinske… imovina nije bila rešena. Milion nekih problema je izletelo i stalno mi je javljano: ‘Evo sad će, evo sad će’. Sada sam čuo da su rešena pitanja imovine i dozvola, a sada oni kao privatnici kasne sa izvođenjem. Mi nemamoo pravo da im naplatimo neke penale, jer je u prvom delu kasnio grad Beograd“, rekao je Aleksandar Šapić.
Ali to odlaganje početka rada gasne stanice košta.
„Mislim da se ovde grad zaista ponaša kao neki pijani milijarder. To nije neka specijalno velika stanica. Prema tome, javašluk, nemar i možda nekome i odgovara da se plaća nekoj privatnoj firmi, da se pune nečiji privatni džepovi na uštrb građana Beograda. Samo poslednji ugovor u maju mesecu je vredan 180 miliona dinara, a to je treći ugovor po redu i bojim se da je to priča koja nema kraja“, navodi Ivan Banković iz Sindikata GSP Centar.
A uz tu stanicu, grad sa Srbijagasom pregovara o otvaranju više novih od naredne godine, što će, kako kaže Šapić, olakšati obnavljanje voznog parka vozilima koja manje zagađuju vazduh.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare