Oglas

“Jutro” franšiza osvaja Srbiju – otvorena 100. radnja

author
PR tekst
18. jun. 2025. 07:58
Fransiza Jutro_Obrenovac_autor ND Studio_Nebojša Dimić.JPG
ND Studio / Nebojša Dimić

U svetu gde veliki trgovinski lanci dominiraju tržištem, nezavisni trgovci i male porodične radnje u Srbiji, posebno u ruralnim sredinama, ostaju ključni za lokalne zajednice.

Oglas

METRO Cash&Carry, kao jedna od vodećih veleprodaja, prisutna na više od 20 tržišta Evrope, prepoznao je njihov potencijal i 2023. pokrenuo Jutro franšizu – model koji pomaže porodičnim biznisima da se modernizuju i ostanu konkurentni. Za nepune dve godine, Jutro je dostiglo 100 prodavnica širom Srbije, od Vranja do Subotice, postavši simbol novog početka za nezavisne trgovce.

Novi model za nezavisne trgovce

Jutro franšiza osmišljena je da podrži nezavisne trgovce u dinamičnom maloprodajnom tržištu. Dok globalni trendovi favorizuju „convenience“ formate velikih trgovinskih lanaca, u Srbiji nezavisni trgovci čine 30-40% tržišta i igraju važnu ulogu u snabdevanju osnovnim potrepštinama, posebno u manjim mestima. Priključivanje Jutro franšizi trgovcima omogućava da unaprede poslovanje uz očuvanje nezavisnosti, a dobijaju moderan brending, optimizovan asortiman, redizajn prodavnica, investicije u opremu, marketinšku podršku, digitalne alate i obuke, što im pomaže da unaprede poslovanje i privuku više kupaca.

Oglas

Fransiza Jutro_Divcibare_autor_Foto Mrvica_Zeljko Kovacevic.jpg
Mrvica/ Željko Kovačević

Uspeh potvrđen kroz 100 prodavnica za dve godine

Sa 100 prodavnica, Jutro je postalo prepoznatljivo ime u Srbiji, a trgovci ističu benefite saradnje. „Jutro nam je omogućilo da renoviramo i otvorimo nove radnje. Komentari mušterija su jako lepi“, kaže Mirjana Andrić iz STR Zvončica u Obrenovcu. Željko Trifunović iz STR Trivuk u Zemunu dodaje: „Jutro je donelo osveženje – estetski i po snabdevenosti, dok Branka Ilić iz STR Pepa na Divčibarama, prve Jutro prodavnice, naglašava: „Postali smo ravnopravni sa velikim lancima, a reakcija kupaca je odlična.“

Jutro KV 0606.jpg
Metro

Planovi za budućnost

METRO planira da do kraja 2027. proširi Jutro na 300 prodavnica, unapređujući model i jačajući saradnju sa trgovcima. „Pridruživanje Jutro franšizi je prilika za novi početak – kao što samo ime „Jutro“ simbolizuje. To je šansa za male trgovce da unaprede svoje poslovanje uz podršku snažnog partnera kao što je Metro, koji razume izazove maloprodaje. Naša vizija je da zajedno sa nezavisnim trgovcima gradimo moderan, inovativan i održiv maloprodajni ekosistem. Jutro franšiza nije samo poslovni model – to je partnerstvo koje trgovcima pruža sigurniju budućnost“, poručuju iz METRO-a.

Oglas

Svi zainteresovani mogu pronaći detalje na sajtu Jutro franšize i pridružiti se mreži koja transformiše maloprodaju u Srbiji.

Teme
Pratite nas na društvenim mrežama