
Prodaja je danas fokusirana isključivo na potrebe kupaca. Bez obzira da li se prodaje drugim kompanijama ili pojedincu - u centru svih aktivnosti je kupac, a ne kao nekada brend ili pojedini kanali u kompaniji.
Ranije, u većini kompanija, prodavnica, e-shop, telefonska prodaja i terenska prodaja ne samo da su bili posmatrani odvojeno, već su se često međusobno takmičili u prodaji i bili fokusirani samo na svoje ciljeve, umesto na zado-voljstvo kupaca. Međutim, iskustvo kupovine sada direktno utiče na prodaju i zato je važno da se prepoznaju potrebe kupaca i da im se daju personalizovane ponude. Kupac danas želi da kupovinu obavi bilo gde i bilo kada, i očekuje da mu se pruži izuzetno korisničko iskustvo.
Da bi se kupac prilikom kupovine osećao dobro, neophodno je da kompanije povežu sve kanale prodaje, kao i sve kanale komunikacije na jednom mestu, odnosno da sa multichannel pristupa pređu na omnichannel prodaju. Zbog čega dobro iskustvo kupovine nije moguće bez omnichannel softvera pitali smo Nemanju Mališića, generalnog direktora kompanije Intelisale.
„Svakoj kompaniji koja se bavi prodajom ili distribucijom, ukoliko želi da bude konkurentna, potrebno je omnichannel rešenje. Suština omnichan-nel rešenja je da su svi kanali prodaje – ritejl, terenska prodaja, e-shop i telefonska prodaja integrisani i da kompanija ima sve informacije o kupcu i njegovoj istoriji kupovine i komunikacije na jednom mestu. Na taj način kupcima mogu da se daju personalizovane ponude i da se komunicira s njima kroz kanal koji kupac odabere, a ne kroz kanal koji kompaniji odgovara“, objašnjava Mališić i dodaje da je jednako važno poznavati svoje klijente sada, ali i razumeti da se njihova očekivanja vremenom menjaju.

Intelisale je IT kompanija koja je razvila omnichannel platformu za un-apređenje poslovanja i prodaje u različitim industrijama. Njihovu omnichannel platformu, kroz koju se godišnje realizuje više od milion transakcija, trenutno koristi preko 5.000 korisnika u 12 zemalja. Iako su korisnici rešenja različiti, re-zultati su im isti – veća produktivnost prodavaca, svake godine viši prodajni ciljevi, a manji troškovi.
„Svako rešenje koje razvijamo za naše klijente napravljeno je da odgovori na neku njihovu potrebu. Do optimizacije procesa prodaje i poslovanja dolazi se optimalnom organizacijom radnog dana prodavca, davanjem pravih informacija u pravo vreme i pametnim preporukama proizvoda. To je najveća prednost naše platforme. Dodatna prednost je što naši klijenti mogu da izaberu samo jednu od funkcionalnosti, onu koje im je u tom trenutku najpotrebnija, bilo da je u pitanju terenska prodaja, tele-fonska prodaja, online prodaja, merchandising, retail rešenje, planiranje ruta i poziva. A kasnije mogu da uvode druge ili čak da zajednički razvi-jemo novi proizvod. Ukratko, mi smo domaće rešenje koje je objedinilo svetske trendove i najsavremenije alate“, kaže Mališić.
Pored unapređenja prodaje i povezivanja komunikacije na svim kanalima, Intelisale omnichannel rešenje svojom analitikom i izveštavanjem daje sve-obuhvatnu sliku poslovanja jedne kompanije. To ga čini korisnim ne samo za prodavce, već i za top menadžmentu prilikom donošenja strateških odluka.
Napravite korak ka transformaciji prodaje
Intelisale omnichannel platforma dostupna je na Mainstream Marketplace-u, loka-lizovanom ekosistemu poslovnih aplikacija na cloud-u. Zahvaljujući cloud modelu isporuke, kompanije mogu da primene Intelisale rešenje bez brige o pozadinskoj IT infrastrukturi za čiju dostupnost, performanse, bezbednost i održavanje su zaduženi Mainstream stručnjaci. Dodatna prednost je kom-pletna podrška Intelisale i Mainstream eksperata, koja je obezbeđena u svim fazama – pre, u toku i nakon implementacije rešenja.
Ukoliko želite da omogućite digitalnu transformaciju, baziranu na omnichan-nel pristupu i komunikaciji, kao i adopciji cloud tehnologija, istražite Intelisale rešenje na Mainstream Marketplace-u ili zakažite besplatne konsultacije.