
Mobi banka je upozorila svoje klijente u Srbiji da se na internetu pojavila lažna anketa pod imenom ove banke i da klijenti nikako ne učestvuju u njoj i ostavljaju svoje lične podatke.
Klijentima Mobi banke u ponedeljak je stigao SMS u kojem se pozivaju da ne učestvuju u online anketi koju ova banka, navodno, sprovodi.
„Na društvenim mrežama Facebook i Instagram pojavio se lažni profil pod nazivom Bonus Survey koji koristi ime i logo Mobi Banke, i putem sponzorisanih objava poziva korisnike da popune kratku anketu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu“, upozorili su iz Mobi banke.
Klijentima poručuju da nikako ne pristupaju ovoj anketi, niti ostavljaju svoje lične podatke.
Ukloliko su to već učinili, pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice, korisnici usluga Mobi banke treba da se u što kraćem roku obrate Kontakt centru na broj 063/9005 ili putem Web aplikacije.
„Ujedno, koristimo ovu priliku da još jednom istaknemo da Mobi Banka ima samo jedan zvanični profil na društvenim mrežama Facebook i Instagram, gde možete pronaći sve relevantne informacije“, istakli su iz Mobi banke i dodali da njihovi timovi rade na tome da se sporni profili što pre uklone sa mreža.
Komentari ()
Vidi sve komentare