Momirović: Priču o obilaznici oko Beograda polako selimo u istoriju

Ekonomija 03. avg 202214:40 18 komentara
Obilaznica oko Beograda, Tomislav Momirović
Đorđe Krstić, MGSI

Projekti ne smeju da se zaustave, mi moramo da završimo svaki od ovih auto-puteva koje smo započeli i koje projektujemo, želimo da se fokusiramo isključivo na ekonomski rast, na integraciju regiona i na to da sprovedemo naš program “Srbija 20-25” što znači da prosečna plata bude 1000 evra, a prosečna penzija 500 evra, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na Sektoru 6 obilaznice oko Beograda, navodi se u saopštenju.

„Jako sam zadovoljan jer ulazimo u samu završnicu građevinskih radova. Polako obilaznicu oko Beograda selimo u istoriju. Ovaj projekat će biti jedan od trijumfa politike Aleksandra Vučića. Ima još mnogo posla da se uradi i mi moramo da se maksimalno mobilišemo kako bi projekat bio završen do marta sledeće godine. Radovi se izvode na svim mostovima, ‘napadnuta’ je cela trasa – ostala nam je još samo jedna deonica. Posle više od 30 godina, očekujem da sledeće leto mi više nećemo imati ogromne gužve kroz centar Beograda“, rekao je Momirović, navodi se u saopštenju.

Ministar Momirović je dodao da je važno zadržati dinamiku i da se svi problemi na koje se naiđe efikasno reše. Podsetio je na izazove koji su postojali tokom izgradnje obilaznice oko Beograda i posebno istakao probleme sa eksproprijacijom, ali i na to da su svi ovi problemi rešeni na zadovoljstvo svih, navodi se.

„Borićemo se koliko možemo da izgradimo svaki od ovih projekata, borimo se da relaksiramo Beograđane od ogromnog tranzitnog saobraćaja kome su više decenija izloženi“, izjavio je ministar Tomislav Momirović i tom prilikom se zahvalio svim akterima koji su uključeni u ovaj za celu Srbiju značajan projekat.

Aleksandar Kostadinović, šef projekta i predstavnik JP Putevi Srbije, istakao je da su svi resursi fokusirani na Sektor 6 obilaznice oko Beograda, i da se koristi lepo vreme da se što više posla uradi.

Projekat obilaznice oko Beograda sastoji se iz više sektora ukupne dužine 20,4 kilometara. U aprilu prošle godine pušten je u saobraćaj Sektor 4 dužine 7,7 kilometara od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo, dok je Sektor 5 obilaznice oko Beograda, sa tunelom Straževica otvoren za saobraćaj u junu ove godine, navodi se u saopštenju. Resorno ministarstvo ovaj projekat realizuje u saradnji sa JP „Putevi Srbije“, kineskom kompanijom „Power Construction Corporation of China Ltd“ i azerbejdžanskom kompanijom „Azvirt“.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare