Na Moravskom koridoru angažovano 900 radnika, do septembra potrebno još 500

author
Beta
26. apr. 2021. 14:08
moravski koridor
Koridori Srbije | Koridori Srbije

Na potezu između Pojata i Čačka na izgradnji Moravskog koridora trenutno je angažovano oko 900 radnika, a do septembra bi trebalo da ih bude ukupno 1.400, dok se  zainteresovani za zaposlenje mogu prijaviti direktno kod poslodavca ili preko Nacionalne službe za zapošljavanje, naveli su u kompaniji "Behtel – Enka", koja gradi Moravski koridor.

"Na projektu su trenutno zaposlena 622 domaća i 277 stranih radnika, a kako izgradnja napreduje imamo na raspolaganju sve više otvorenih pozicija koje će zahtevati popunjavanje tokom narednih meseci", navela je ta kompanija u odgovorima dostavljenim agenciji Beta.
Za izgradnju Moravskog koridora potrebni su, kako dodaju, građevinski radnici - rukovaoci teške opreme i zanatlije - mehaničari, električari, autoelektričari, vodoinstalateri, monteri, betonski radnici, armirači, potom tehnički stručnjaci - geodeti, instrumentalni tehničari, tehničari kontrole kvaliteta i ljudi za rad u kampu za radnike - kuvari i pomoćnici, domaćice, domari i radnici za rad u skladištu.

Zainteresovani prijave mogu da podnose putem filijala Nacionalne službe za zapošlavanje ili direktno na mejl konzorcijuma "Behtel - Enka", [email protected].

Prijavni formulari mogu da se nađu i u svim mesnim zajednicama opština i gradova kroz koji će prolaziti Moravski koridor.

U toj kompaniji naglasili su da je u pripremi sajt projekta, u kojem će biti deo koji je posvećen onima koji traže zaposlenje.

Inače, "Behtel Enka" nedaleko od Kruševca ima kamp za više od 1.400 radnika, koji se prostire na 23 hektara, u okviru koga se nalazi savremena laboratorija za ispitivanja kvaliteta podloge i asfalta koji će biti ugrađivani u Moravski koridor.

Početak radova na Moravskom koridoru svečano je označen u decembru 2019. godine, a deonica koja bi trebalo da poveže Kruševac i Pojate, duga oko 28 kilometara, prema izjavama nadležnih, trebalo bi da bude govotva najranije do kraja godine, a najkasnije do sledećeg marta, a ceo autoput trebalo bi da bude završen do marta 2024. godine.

Moravski koridor će povezati veće gradove centralne Srbije - Kruševac, Kraljevo, Čačak, Vrnjačku Banju, Trstenik, Stalać i Ćićevac, područje sa više od pola miliona ljudi i koridore 10 i 11.

Teme

Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?

Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare

Pratite nas na društvenim mrežama