Na Shoppsteru više od 100.000 proizvoda, u ponudi i veliki modni brendovi

Ekonomija 08. maj 202112:48 > 12:52 6 komentara

Praznici su prošli, ali najbolji šoping je tek pred nama. Pozivamo vas da posetite najveću integrisanu onlajn i TV prodavnicu Shoppster. Tamara Stančev sa Shoppstera kaže da su posebno ponosni na saradnju i partnerstvo sa Sportina grupom, dodajući da je moda najbrže rastuća kategorija "na onlajnu" u svetu.

„Ljudi u svetu se sve češće odlučuju da odevne premete, obuću i nakit i sve što ima veze sa modom i odevanjem – poručuju onlajn. Mi u Shoppsteru se trudimo da sve te svetske trendove donesemo u Srbiju i da obezbedimo kupcima da kupuju po najvišim svetskim standardima“, navodi Stančev.

Povezano:

Kaže da se Sportina nametnula kao logičan izbor jer se radi o najvećoj modnoj kompaniji u jugoistočnoj Evropi. Navodi da Sportina grupa ima u ponudi, trenutno, više od 90 brendova. „Trenutno je kod nas u ponudi 14 brendova, i tu su već neki od brendova koji su svakako prvi u klasi i koji donose trendove iz godine u godinu, kao što su Armani Iksčendž, Entoni Morato, Silvian hič (Silvian Heach), Frakomina (Francomina), Džekendžons (Jack&Jones). Imamo i brendove na koje smo svi mi, svakodnevno, više navikli kao što su Tom Tejlor, Superdraj, Marks, Parfoa itd. Mi svakoga dana ulistavamo nove proizvode i popuste. Trudimo se da to radimo kako u modi, tako i u ostalim kategorijama koje imamo na Shoppsteru“, navodi Stančev.

TV lice Shoppstera Miloš Maksimović ističe da su, kad su prošli put gostovali, u Shoppster ponudi imali nešto više od 80.000 proizvoda, a da ih je sada više od 100.000. Ponuda se povećava i zaista tu sve može da se nađe, dodaje.

„Ono što je najvažnije – mi isprobavamo proizvode za gledaoce odnosno kupce… Uglavnom proizvode koje reklamiramo – stojimo iza njih, zaista. Nema laži, nema prevare“, kaže Irena Stojanović, takođe TV lice Shoppstera.

Maksimović naglašava to što se radi o vrhunskim brendovima.

Upitana šta kupci traže na Shoppsteru, Stančev navodi – sve. „Prethodnih dana prodali smo na stotine trambolina različitih, zato što je proleće – deca izlaze u dvorište da se igraju. Zatim, alati, mali kućni aparati, sada sve češće i garderoba… Ljudi traže sve kategorije i imamo različite profile kupaca – mlade ljude, mame sa decom, čak i bakice koje nam se obično javljaju telefonom i kažu da su nešto videle na Shoppster TV-u“, navodi. Ona ističe da je važno, naročito sada, u doba korone, kad se kupuje na daljinu da neko isproba stvari umesto vas i da je tu neko ko će postaviti sva ona pitanja koja kupca „žuljaju“.

Jednaka podrška i malim i velikim brendovima

Trudimo se i da malim brednovima pružimo jednaku podršku kao velikima, dodaje Stančev i navodi primer brenda Stiven Dokman, koji stoji, kako kaže, rame uz rame sa Sportininim brendovima. Stiven Dokman je, inače, domaći bend koji postoji pet godina. Trudimo se da malim brendovima obezbedimo isto što i velikim, da imaju našu maksimalnu marketinšku podršku i da imaju tretman kao svaki veliki svetski bend, kaže Stančev, dodajući da im omogućuju i svoju onlajn prodavnicu.

„Od trenutka kad dostave sve materijale, u smislu proizvoda, cena itd, nama je potrebno tri dana da oni budu na platformi i već možete da kupujete njihove proizvode. Znači, mali brendovi za tri dana mogu da imaju onlajn prodavnicu bez ikakvih dodatnih ulaganja, a da bude u skladu sa najvećim svetskim trendovima. Jer platforma na kojoj Shoppster radi je, tehnološki, najnaprednija na svetu u ovom trenutku, kad je u pitanju ovaj vid kupovine. Radi se o integrisanoj platformi. Jako je važno da svim brendovima omogućavamo da imaju svoj shopping shop –  svoju prodavnicu na našoj platformi, gde su izlistani svi njihovi proizvodi i sve cene i totalno u skladu sa identitom brenda“, kaže Stančev.

Maksimović prenosi svoje iskustvo sa kupcima i kaže da ljudi jako dobro reaguju.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare