Nisu društvene mreže, reklamiranje, ni influenserski posao: Sve više ljudi se bavi ovim izvorom prihoda

Shutterstock/Nuttapong punna

Da li su vam poznati brendovi svetskih javnih ličnosti? Verovatno ste čuli za Rijanin Fenty Beauty, Ivy Park od Bijonse, Lejdi Gagin Haus Labs, Aviation Gin Rajana Rejnoldsa, i mnoge brendove Kardašijana. Većinu ih na svim društvenim platformama promovišu mnogi influenseri, te na tome zarađuju. Ali sem prodaje, kompanijama ovih brendova zapravo najviše zarađuju – akcije i njihova vrednost na finansijskom tržištu.

Preuzmite OVDE besplatan vodič „Kako trgovati cenom akcija“ koji vam je pripremio KapitalRS, da se na jednostavan način upoznate sa nečim što iz dana u dan radi sve veći broj ljudi.

Već smo pomenuli promotere ovakvih komercijalnih brendova, koji zarađuju ogromne svote od onlajn reklamiranja. Više od decenije, najunosniji poslovi sve više gravitiraju upravo oko društvenih mreža i interneta, pa tako među najuspešnijima današnjice možemo videti Youtubere, vlogere, tiktokere, razne influensere… Ne samo što se na ove ličnosti mnogi mladi ugledaju, već one svoj lagodan stil života rado dele sa javnošću kroz svoje sadržaje – pa nije čudo što su njihova zanimanja od trenutno najpoželjnijih, jer ljude privlači ideja ostvarivanja sličnog uspeha. Ipak, nismo svi spremni da živimo toliko javno zarad njega.

U potrazi za novim i praktičnim izvorima prihoda, polako sve više do izražaja dolazi nešto što smo mnogi do sada viđali u filmovima, ali možda i dalje ne mislimo da je opcija za nas i otud i dalje postoji nedostatak hrabrosti za bavljenje ovim.

 

Najveći rizik je ne preduzimati rizik. U svetu koji se veoma brzo menja, jedina strategija garantovana da ne uspe je nepreduzimanje rizika”, rekao je kralj društvenih mreža Mark Zakerberg i svojim rečima odbranio ovu misao koja se istorijski javlja i opstaje u načelima uspešnih inovatora, biznismena, autora, analitičara i konsultanata, pa čak i filozofa i narodnih mudrosti.

Na primeru suosnivača i direktora Fejsbuka koji je ovo izjavio u intervjuu ranih 2010-ih dok je njegovo tehnološko carstvo i dalje bilo u razvoju, svakako se pokazalo kao istina, pa – iako postoji predrasuda da na finansijskom tržištu profitiraju samo slični njemu i “najbolji od najboljih”, već izvesno vreme se nimalo mali broj “običnih građana” bavi – TRGOVANJEM NA BERZI!

Neki trguju samo radi izvora dodatne zarade, dok pojedinima polazi za rukom da na ovaj način zarade sopstveni penzioni fond, te im za dodatne prihode zapravo služi “redovan” posao ili neki od omiljenih hobija.

Ovde možete preuzeti potpuno besplatan vodič koji je za početnike u trgovanju i sve radoznale pripremio KapitalRS.

Koliko god i dalje bilo nešto što zvuči bombastično, a komplikovano – trgovanje ne mora biti bauk, i više to i nije.

Zahvaljujući usponu trgovačkih platformi i aplikacija lako dostupnih za većinu uređaja koje gotovo svi koristimo – onlajn trgovanje je pristupačnije nego ikad. Da biste se uverili da je u pitanju ‘posao’ kojim se suštinski može baviti svako ko ima pristup praktičnim i lako razumljivim objašnjenjima, KapitalRS-ov pregledan vodič prilagođen svim nivoima znanja Vam stoji na raspolaganju.

Besplatno ga preuzmite OVDE.

Povezane vesti