Novosađanima ne stižu računi za struju: EPS objašnjava o čemu se radi

author
021.rs
23. jul. 2024. 09:52
racuni za struju, elektroprivreda srbije
Vesna Lalić/Nova.rs | Vesna Lalić/Nova.rs

Novosađani se ovih dana žale da još uvek nisu dobili račune za struju za prethodni mesec, a uvid u isti nije moguć ni onlajn.

Novosađanin koji se obratio redakciji 021.rs kaže da su se brojila očitavala do 5. u mesecu, obračun do 10, a onda i se računi delili.

"Junski račun je prvi u novom programu skupo plaćenom i kažu da je nemoguće tako brzo uraditi obračun pa do dana današnjeg računi nisu odštampani, a poštari će to raznositi još deset dana. Očekujem da će naš predsednik produžiti rok plaćanja", napisao je on.

Jedna Novosađanka se požalila i na to da nije mogla da dobije nikakve informacije u vezi sa računima.

"Nema ih onlajn, ne stižu na kućni adresu... Ne možemo ni da uplatimo kao ranije bez pristiglog računa jer su promenili poziv na broj (ili šta su već menjali)", podsetila je ona.

Portal 021.rs, nakon brojnih komentara i primedbi, uputio je pitanja Elektroprivredi Srbije zbog čega još uvek nema računa za struju.

Iz EPS-a su za 021.rs odgovorili da je u toku "implementacija novog softvera za obračun električne energije za kupce sa područja Vojvodine".

Dodaju da je više od 70 odsto računa kreirano i da se oni "već nekoliko dana mogu preuzeti sa web i mobilne aplikacije 'Uvid u račun'".
"Takođe, dodatnih oko 20.000 kupaca, koji su se opredelili za elektronsku dostavu računa su junski račun već dobili na mejl. Očekujemo da će i preostalim kupcima račun biti dostupan već danas ili će ga dobiti na mejl", ističu iz EPS-a.

Što se tiče računa koji se dostavljaju putem pošte, navode da će oni biti dostavljeni "u narednih par dana".

Teme

Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?

Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare

Pratite nas na društvenim mrežama