Listi od 20 proizvoda čija cena je snižena državnom intervencijom, od srede će biti dodato još 16 artikala. Među njima su brašno, ulje, pašteta, viršle, sapun, saopštava Ministarstvo trgovine. Ipak, muštuluk je i ovoga puta uhvatio predsednik države.
Jeftinom parizeru dodao je još jeftinije brašno i ulje. Ne ministar trgovine, nego predsednik države.
„Svi znamo da su ustavne nadležnosti predsednika Srbije na nivou engleske kraljice tj. kralja u ovom slučaju. Tako da su minorne, ali kada je na čelu države Aleksandar Vučić tu granice ne postoje. On je naravno sve i svja u ovoj zemlji“, kaže novinarka lista Danas Safeta Biševac.
Pa ponovo nosi korpe i maše spiskom od ukupno 37 proizvoda sa „boljom cenom“.
Nadležno Ministarstvo saopštenjem se oglašava 16 sati kasnije. I demantuje predsednika. „Bolju cenu“ imaće ipak 36, a ne 37 artikala. U „korpu za narod“ dodato je još 16 proizvoda:
– Brašno TIP 500 i TIP 400
– Suncokretovo ulje
– Kiselo mleko
– Margarin
– Sirni namaz
– Crni luk
– Pasulj
– Kupus
– Pašteta
– Viršle
– Smrznuti grašak
– Džem
– Keks
– Pasta za zube
– Sapun
Bolje, snižene cene, Ministarstvo ne saopštava. To je ionako učinio predsednik.
„Ovo je čista propagandno-predizborna akcija. Neće to imati nikavog ozbiljnijeg efekta. Ne možete vi inflaciju da smanjite time što ćete sniziti cenu 30-ak proizvoda. Tu su potrebne ozbiljnije ekonomske mere koje ova Vlada ne može da sprovede, jer je Vlada ionako na kraju svog mandata“, dodaje Biševac.
Predsednica Vlade koja je ostavku na sto stavila pre tri i po meseca, danas na konferenciji o ekonomiji vođenoj inovacijama. Bez „inovativnog“ zaključavanja medija. Ali i bez izjava za medije
Brnabić, dok užurbano ide hodnikom pita: Niko nije zaključan?
Nisu zaključani ni Vladini zvaničnici. Oni su se samorazvlastili.
„Mi vidimo u praksi, pa čak i otvoreno, i ljude iz Vlade i ljude iz Narodne skupštine da se odriču od onoga što jesu njihova ovlašćenja i za šta su odgovorni, pozivajući se na autoritet predsednika“, ocenjuje Nemanja Nenadić iz Transparentnost Srbija.
Predsednika koji svojim autoritetom reklamira pojedine proizvode. Miroslav Mišković mogao bi i da se zahvali. Nemanja Nenadić pita:
„Po kom osnovu se promovišu pojedini proizvođači i pojedini proizvodi u zemlji koja ima Ustavom proklamovanu slobodu tržišta i jednakost na tržišnoj utakmici“.
Posle državne intervencije na tržištu, od srede, osim jefitnim parizerom možete se počastiti i pasuljem, kupusom ili paštetom na sniženju.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi ko će ostaviti komentar!