Inovativni domaći proizvodi na policama najvećeg drogerijskog lanca u Evropi

Da li ste znali da naša zemlja nudi vrhunske proizvode domaće radinosti koje možete da pronađete u dm drogerijama? U pitanju je ne samo sofisticirana kozmetika od najkvalitetnijih sastojaka, već i raznovrsna ponuda hrane i pića iz srca Srbije. Oni su razvijani u okviru jedinstvenog projekta dm Inkubator, koji je ovaj lanac sproveo u cilju podrške domaćim proizvođačima iz naše zemlje.
Prepoznavši kvalitet i potencijal našeg podneblja, kompanija dm je realizovala jedinstveni projekat dm Inkubator zahvaljujući kojem su od završetka razvojne faze projekta do sada, police najvećeg drogerijskog lanca u Evropi bogatije za 79 proizvoda vrhunskog kvaliteta. Time je upotpunjena ponuda hrane i pića u dm-u, kao i asortiman nege i lepote u okviru kojeg dame, ali i pripadnici muškog pola, mogu da pronađu svoje favorite.

Upoznajte kozmetiku za prave muškarce
Muškarci su odavno postali vešti u stilizovanju kose, a onda je zavladao novi trend – negovana i oblikovana brada. Domaći proizvođač Blackbeard sa brendom Call me Frank nudi 100 odsto prirodnu kozmetiku za odvažne, prkosne, drugačije, prave muškarce. Ove jeseni, asortiman je bogatiji za ulja koja hidriraju i neguju bradu i čine je lepšom. Call me Frank ulja štite dlaku od pucanja, sprečavaju svrab i perutanje, a ujedno neodoljivo mirišu. Dolaze u različitim mirisnim notama, pa tako Highlander donosi miris jele i lavande, Woodsman opojne drvenaste note sa akcentom na kedar i pačuli, dok su odlika Seafarer ulja osvežavajuće note eukaliptusa i peperminta.
Tajna blistavog tena leži u specifičnim sastojcima!
Kada bi vam neko govorio o jabuci, kavijaru i kamilici, sigurno bi vam prva asocijacija bila neko zanimljivo jelo. Međutim, upravo ti sastojci nalaze se u proizvodima brenda Biona koji osvajaju srca kupaca u dm drogerijama. Uz spomenute, i drugi sastojci poput makadamije, kamelije zaduženi su za svilenkastu, meku i nežnu kožu. Osmislite svoju rutinu pomoću Biona proizvoda, budući da ovaj brend sadrži sve potrebno za celokupnu negu lica – od micelarne vode, tonera i pilinga, pa sve do krema i seruma. Biona će pružiti vašoj koži vrhunski tretman i to po povoljnim cenama, budući da su njeni tvorci želeli da ponude lokalnom tržištu ekskluzivne, ali vrlo pristupačne proizvode.

Otkrijte svet organskih šumskih pečuraka
U bogatom dm Inkubator asortimanu u segmentu hrane izdvaja se i najčešća zamena za meso i jedna od najhranljivijih namirnica – pečurke. One vam postaju lako dostupne uz Taste of the West, brend koji nudi pažljivo biran miks šumskih pečuraka u kom se nalaze vrganj, suva lisičarka i suva crna truba. Ako ste fan lisičarki, možete da pronađete pakovanje koje sadrži samo ovu gljivu, a ukoliko želite kompletan brzi ručak, za vas je tu rižoto s miksom suvih šumskih organskih pečuraka, kao i rižoto sa suvim vrganjem. Među Taste of the West paleta proizvoda sadrži i krem-čorbe s pečurkama, kao i potaži, zahvaljujući kojima možete kompletirati svoj slasni obrok.

Prirodni sokovi – sa plantaže na stalaže
Karakteristični napici zaštitni su znak domaćeg brenda Vrtlari koji je u okviru dm Inkubatora razvio kašaste prirodne sokove od brokolija i jabuke, koji sadrže čak 51 odsto brokolija i 49 odsto mutnog soka jabuke. Ovi sokovi dolaze u dve varijante: slanoj, sa dodatkom slačice i bibera, i slatkoj, koja sadrži brokoli i jabuku. Posebno u toplijim danima, Vrtlari će postati vaše omiljeno vitaminsko osveženje.
Svoje domaće favorite možete pronaći i u drugim specifičnim proizvodima dm Inkubatora poput Dolovac matičnih sokova od kvalitetnog organskog voća od celih plodova, koji se prave bez dodataka vode, šećera i aditiva. Tu su i PrirodNo 1 organski namazi od borovnice, šumske jagode i crne zove. U segmentu nege i lepote osvojiće vas Hvala kozmetika, Coquette tečna rumenila, ili pak My way natural, čvrsti losioni za telo.
Iz kompanije dm poručuju da će i u narednom periodu nastaviti da pružaju podršku malim i srednjim domaćim proizvođačima, koji su ujedno bili od velikog značaja za obezbeđenje neometanog lanca snabdevanja tokom protekle izazovne godine. Drogerijski lanac ističe i podatak da je od lansiranja dm Inkubatora do danas prodato čak 165.000 proizvoda, što govori i o tome da su kupci prepoznali inovativna rešenja i domaći kvalitet iz najrazličitijih krajeva Srbije.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare