Pogledajte šta se desilo jednoj od najvećih domaćih kompanija: Zašto srpske firme propadaju?

Solarni paneli na magacinu
Shutterstock/GreenOak

Kako dobre odluke o poslovanju mogu dovesti do uspeha, a loše do propasti 

Verovatno da nema čoveka danas koji ne zna nekog uspešnog i nekog neuspešnog. Nekad se čini da je onaj uspešni imao samo više sreće, i verovatno nekad ima malo i toga. Ali svakako to nije dovoljno. Ipak, kad se brend i biznis razviju do te mere da premaše sopstvene granice, onda je neozbiljno uzimati sve „zdravo za gotovo“. Primer je Perfex – proizvođač toalet-papira koji je osvojio tržište svojim kvalitetom i nikad nije hteo da posluje tako da kupci budu nezadovoljni, a to je postala mantra – taman na neki proizvod naviknemo, odmah „ga pokvare“.

S Perfexom to nije bio slučaj, tu su donete važne odluke koje su ove toalet-papire i ubruse vinule na prvo mesto u svakom domaćinstvu.

Te važne odluke nisu dolazile na silu već su u nekim trenucima ljudi i njihove porodice stavljene na prvo mesto, što je bila dobitna kombinacija. Jednostavno, svako danas zna da je Perfex kvalitetan i trajan, i da je svaka promena samo nabolje.

Zapošljavanje stručnjaka

Perfex je pre svega okupio vrhunske stručnjake koji svojim znanjem vode računa o svakom segmentu proizvodnje. Kvalitet ne samo da ne pada, kvalitet mora da raste i stalno zadovoljava nove i zahtevne standarde koje postavlja ova industrija.

Ulaganje u modernu tehnologiju

Moderne mašine, tehnologija koja je skupa, ali daje premium proizvode, posebno usmerene da rade za udobnost  kupaca, učinile su da Perfex ostavi daleko iza sebe svu konkurenciju. Jednostavno, mašine koje prave papir su toliko savršene i poslednja reč tehnike, da je krajnji proizvod idealno mekan, udoban i bezbedan za dodir sa nežnom kožom.

Upotreba eukaliptusa u premium proizvodima

Celuloza eukaliptus je moćna sirovina koja ima savršene osobine – mekoću, istrajnost i visoku moć upijanja. Perfex je koristi u proizvodnji premium proizvoda, za ubrus professional koji menja tradicionalnu krpu, ali i za cotton like toalet-papir – najprodavaniji proizvod – troslojni, savršeni papir.

Održivost 

Perfex ne uništava šume, on upotrebljava celulozu iz drveta koje će ponovo biti zasađeno.

Sve ove odluke dovele su do toga da Perfex raste i konstantno osvaja nova tržišta. Nema te reklame koja nekog može naterati da kupi ili bude veran nečemu što ne valja. Jednostavno je – iza Perfexa u godinama za nama stoji kvalitet, koji se samo usavršava i povećava.