Telekom se hvali malim „šerom“ – čemu, onda, tolika ulaganja u Premijer ligu

Ekonomija 31. mar 202321:58 15 komentara

Telekomova "Arena 1 premium" ima tržišni "šer" - odnosno udeo u gledanosti - od 1,57 odsto, a svi kanali Telekoma Srbije zajedno imaju "šer" ispod šest odsto. Ovim argumentom Telekom Srbija opravdava tezu da "ne postoji dokaz da ima medijsku koncentraciju na bilo kom tržišnom segmentu" u Srbiji. Nesporno je da ovoliki udeo u gledanosti - od 1,57 odsto - nije pokazatelj tržišne dominacije, međutim pitanje je - koliko je, onda, isplativa investicija od 100 miliona evra koliko će, svake godine u periodu od 2022. do 2028, Telekom plaćati za prava na televizijski prenos fudbalske Premijer lige upravo na kanalima Arene. Pročitaj više

Komentari

Vaš komentar