U vreme drastičnih poskupljenja, jedan domaći brend je ostao dosledan

Shutterstock/Denys Kurbatov

Dok cene osnovnih životnih namirnica, toalet papira i drugih potrepština nezaustavljivo rastu, građani Srbije suočavaju se sa sve većim finansijskim pritiscima. Od hrane, preko sredstava za čišćenje, pa sve do slatkiša koji se maltene smatraju luksuzom – gotovo svaki segment tržišta je pogođen poskupljenjima.

Da li u džungli sveopštog rasta cena i dalje postoje brendovi koji ostaju dosledni i ne podižu cene, čak ni u ovim izazovnim vremenima.

Vrednost prosečne potrošačke korpe stalno raste, dok se čini da ona u rukama običnih građana postaje sve praznija. I dok mnogi potrošači osećaju pritisak na budžet, osnovne stvari kao što sredstva za higijenu, deterdženti, pa čak i osnovne namirnice, postale su luksuz koji nije lako priuštiti.

Ove nedelje odlučili smo da posetimo Kalenić pijacu i upitamo potrošače šta misle o poskupljenjima.

Milica, mlada mama i redovna posetiteljka pijace, kaže: „Jedino što još kupujem u prodavnici je toalet papir. Na pijaci nabavim većinu stvari jer je jeftinije. Ali, toalet papir… Tu sam ostala verna. I dalje uzimam Perfex Cotton Like, jer, iako su cene porasle, ova marka je ostala ista, a to mi znači mnogo. Deca su uvek na prvom mestu, a njihovo zdravlje najbitnije pa za proizvode koji dolaze u dodir sa kožom biram samo proverene marke, a ovo je proizvod kojem verujem”.