
U kampanji za predsedničke izbore Aleksandar Vučić potrošio je oko šest miliona evra, a najveći deo potrošio je na medijsko oglašavanje. Samo za emitovanje spotova na televizijskim stanicima izdvojio je 3,9 miliona evra, neuporedivo više od ostalih. Od njegove kampanje ubedljivo je najviše prihodovala TV Pink.
Aleksandra Vučića i u redovnim okolnostima gotovo svakodnevno gledamo i slušamo, hteli mi to ili ne. U kampanji je za to izdvajao ogromne sume novca, navodi Nova.rs.
Prema zvaničnim podacima, objavljenim u finansijskim izveštajima o troškovima izborne kampanje, predsednički kandidat SNS je na oglašavanje potrošio 559.082.635 dinara ili 4,7 miliona evra. Od tog iznosa, najviše je potrošeno na emitovanje spotova na televizijama.
Ubedljivo najviše novca otišlo je na televiziju sa koje se gotovo redovno obraća javnosti. Od njegove kampanje TV Pink je ukupno zaradila 177.420.622 dinara ili oko 1,5 miliona evra.
Neuporedivo manje novca izdvojio je na reklamiranje na RTS-u – 77.776.128 dinara ili oko 660.000 evra, a sličan iznos izdvojen je i za TV Prvu 76.563.213 dinara ili oko 649.000 evra.
Potom sledi TV Hepi, koja je na ime oglašavanja kandidata Aleksandra Vučića zaradila oko 24 miliona dinara, dok je B92 prihodovala 18,1 milion dinara. Vučić se oglašavao i na Studiju B (11,7 miliona dinara), televiziji Kurir (10,8 miliona dinara), kao i na lokalnim i regionalnim TV stanicama, na šta je potrošeno ukupno 68,9 miliona dinara.
Daleko manje novca od kampanje lidera SNS zaradili su štampani mediji – svi zajedno 73.022.238 dinara ili oko 620.000 evra. Najviše je leglo na račun dnevnog lista “Kurir”, oko 15,5 miliona dinara, a zatim sledi “Informer”, koji je zaradio 13,3 miliona, a potom “Novosti” koje su po tom osnovu prihodovale oko 12,2 miliona dinara.
Koliko je leglo novca na ostale štampane medije ali i na marketinške agencije, pročitajte u celom tekstu na sajtu nova.rs.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare