
Kada je Aleksandar Vučić bio mlad radikal, devedesetih, privatno preduzeće za upošljavanje baksuza i ugursuza, zvano Srpska radikalna stranka, imalo je svoju sopstvenu TV emisiju koju je on svojeručno uređivao, tako da se ne može reći da je njegovo današnje uređivanje raznih Pinkova i Informera povereno osobi bez ikakvog uredničkog iskustva. Ima iskustva!
Emisija se zvala “Radikalski talasi” i emitovana je na raznoraznim tadašnjim prorežimskim televizijama kao privatna stranačka produkcija, ali se ustalila na sada pokojnoj Televiziji Palma čiji je vlasnik bio čuveni Miki Palma, čovek koji je tokom bombardovanja Srbije 1999. sa hemijskom olovkom koju je vrteo u rukama sedeo u fotelji pred kamerama svoje televizije i obraćao se direktno u objektiv NATO pilotima i ostalim natovcima čuvenom rečenicom: “Ako dođete, nećete se vratiti!”
Miki Palma je, naime, čekao kopnenu invaziju NATO-a u TV studiju, svaki dan po nekoliko sati, i imao je razne ideje šta će da im radi kad se iskrcaju.
Najviše je obećavao NATO pilotima da će ih peći na velikom ražnju pored srušenih novosadskih mostova, imao je raznih pečenjarskih ideja, mada kasnije, kada su Vučić i zalečeni radikali došli na vlast, iz nepoznatih razloga Miki nije postao generalni direktor EPS-a, već je to postao jedan drugi ekspert za ražnjeve.
Osobita zanimljivost TV Palme jeste bila da je ta televizija posle ponoći emitovala porniće, dok je u večernjim terminima emitovala “Radikalske talase”, mada između ta dva formata programa i nije bilo neke uočljive razlike.
Mnogi koji su gledali porniće bili su ubeđeni da su to u stvari “Radikalski talasi”, dok je deo auditorijuma TV Palme koji je otkidao na Vučićeve “Radikalske talase” dugo vremena imao utisak da gledaju porniće.
“Radikalski talasi” su, dakle, na prvi pogled spadali u žanr sado-mazo pornića, pa su ih gledali samo mazohisti koji imaju ambiciju da jednog dana postanu sadisti. Čini se da je tu ambiciju i osećaj imao i glavni urednik “Radikalskih talasa”, tada mali urednik, a danas renomirani uneređivač Srbije.
Poetika “Radikalskih talasa” bila je prepoznatljiva – izvuku neku rečenicu iz konteksta, pa je onda vrte kroz celu emisiju kao dokaz da je osoba sa izvučenom rečenicom iz konteksta renomirani strani plaćenik, osvedočeni izdajnik, NATO sluga, agent CIA i plus ustaško-šiptarski degenerik.
Bilo je to teško vreme za uređivanje takvog medija, jer nije postojao Šolak, pa je urednik “Radikalskih talasa” morao da se snalazi sa ponuđenim repertoarom epiteta za odstrel opozicije, novinara i svih ostalih koje je trebalo odstreliti jerbo su radikali u svim agregatnim stanjima, od tada pa do naprednjaka, stalno imali potrebu da proteraju sve normalne kako bi Srbija ostala u sigurnim rukama njih nenormalnih. Divni ljudi.
U “Radikalskim talasima” ste mogli da vidite da se na mitinzima opozicije okupljaju samo neki pijani i mentalno retardirani slučajni prolaznici, linčovani su Đinđić kao “eksponent stranih službi” i drugi neprijatelji srpskog naroda po šešeljevskom kriterijumu, Srbi su bili najstariji narod, a neka Jorgovanka je u nekoj epizodi pričala kako obožava Šešelja toliko da čak i kad joj dete pitaju u školi koga najviše voli, dete kaže: “Ja najviše volim Šešelja”.
Tekstove u “Radikalskim talasima” čitala je žena glavnog urednika intonacijom koja je držala tenziju kod gledalaštva jer je sve trebalo da bidne dramatično i ubedi auditorijum da su svi u našoj zemlji kreteni & veleizdajnici, sem srpskih radikala koje treba voleti ko Jorgovanka Šešelja.
Sve je u tom autorskom prvencu Aleksandra Vučića vrvelo od montaža i paralaža, ali se najveća montaža na TV Palma desila u onom terminu za porniće, za šta kopirajt verovatno nema glavni urednik “Radikalskih talasa”, već pomenuti Miki Palma. Naime, on je u nekom porno filmu namontirao jednom od aktera glavu novinara Aleksandra Tijanića i to emitovao kao original.
Kažu da je Vučić bio ljubomoran što on nije došao na tu ideju, jer je zaista genijalna u radikalskom poimanju genijalnosti.
I onda se neko čudi što se tri decenije kasnije srpska medijska scena pretvorila u “Radikalske talase” koje na većini televizija prave naslednici urednika “Radikalskih talasa”, dok je urednik “Radikalskih talasa”, stanoviti Vučić, uzeo da po tom uređivačkom konceptu uređuje celu Srbiju. I zato Srbija danas izgleda ko TV Palma u zlatnim vremenima – preko dana piče narodnjaci, uveče imamo specijalne emisije poetike “Radikalskih talasa” a pornići u kojima su glavni akteri ludi i zbunjeni, dominiraju medijskim prostorom.
Tipičan primer tome je propagandni film “Zlo doba”, emitovan na Pinku, K1, TV Tanjugu i još nekim televizijama prošle subote, a koji podseća nepomućenu slavu “Radikalskih talasa” i izgleda kao da ga je režirao svojeručno Vučić, ali je kao autor filma potpisan neki Centar za društvenu stabilnost iz Novog Sada.
Koji bi, istina, trebalo da se zove Centar za društvenu debilnost, jer film “Zlo doba” kojim se linčuju novinari i voditelji Junajted medije i najavljuje gašenje N1 i Nove, zaista liči na to.
Liči na razvoj društvene debilnosti, osnovne ideologije Srpske napredne stranke, koju će kao svoj program preuzeti i Pokret za narod, državu i leteće šatore, koji se osniva ovih dana na najvećem skupu nasilno dovedenih u istoriji Srbije i Balkanskog poluostrva.
Završismo svi u radikalskom porniću.
Dobra vest je da ćemo mi možda da se izvučemo, ali oni će tamo ostati zauvek. Vole ljudi.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare