Ova jednostavna tehnika će vam pomoći da se za minut opustite kada ste nervozni

Lifestyle 26. nov 202208:011 komentar
Stres, očaj, nesreća, tuga, glavobolja, nerviranje, nervoza
Izvor: Shutterstock

Neki ljudi su veoma dobri u prepoznavanju svojih emocija i smirivanju. Drugi, pak, imaju malo više problema da savladaju nervozu. Da li ste vi možda jedna od onih osoba koja se teže nose sa neprijatnim osećanjima? Možda se povlačite u sebe ili se prejedate? Možda birate da urnoite u digitalni svet i bezumno gubite sate na društvenim mrežama?

Ali takvim postupcima samo ignorišete svoje probleme. Ako ne oslobodite svojih negativnih osećanja, ona ostaju u vama i na kraju se mogu manifestovati kao bolest – i mentalna i fizička, piše City Magazine.

Dakle, ključ je pronaći način da se što brže oslobodite stresa, kako ne biste imali dugoročne posledice zbog nebrige o svom blagostanju. Sledeća tehnika vam može pomoći u tome. U pitanju je metod koji neki zovu „kundalini“ meditacija. Poenta je da „istresete“ sva svoja negativna osećanja iz svog tela, ali bukvalno.

Ova tehnika se takođe primećuje u prirodi. Da li ste ikada videli životinju kako se otrese nakon napada druge životinje ili stresne situacije? Kao da tim gestom žele da se otresu neprijatnih osećanja i nedaća i nastave sa svojim uobičajenim aktivnostima. Vrlo slična tehnika deluje i kod ljudi.

Možete se „otresti“ neprijatnih osećanja na sledeći način:

– Podesite tajmer na jedan minut

– Budite u stajaćem položaju, opustite ramena i zatvorite oči

– Počnite da tresete telo. Ne ograničavajte se, ne razmišljajte o tome kako izgledate. Samo se opustite i protresite svoje telo

– Radite ovo jedan minut, a zatim još nekoliko trenutaka ostanite u istom položaju zatvorenih očiju i razmišljate o tome kako se trenutno osećate. Da li ste opušteniji nego što ste bili?

Ljudi su imali pozitivna iskustva s ovom tehnikom opuštanja, zbog čega vam savetujemo da je koristite svaki put kada ste utučeni ili pod stresom.

Komentari

Vaš komentar