
Električno vozilo kretalo se 13 kilometara u delu Brodveja blizu 48. ulice. Opremljeno je specijalnim senzorima najnovije generacije, ali je reč o autonomnom autobusu, kojim ne upravlja vozač.
Autobus se kreće malom brzinom, namenjen je aerodromima, koledž kampusima, tematskim parkovima, i centralnim gradskim sredinama, odnosno svim mestima gde putnicima ne smeta da se voze prevozom koji ide 30 kilometara na sat, a nekad i sporije.
Manja brzina će omogućiti autonomnom šatl busu da saobraća bez problema, kažu proizvođači, i dodaju da im veće brzine za sada nisu cilj.
"Mnogo je ljudi koji ne žele da sedaju za volan, traže parking mesto i potom šetaju po gradu. Oni bi samo želeli da imaju prevoz na određenim lokacijama koje su sada nedostupne za vozače. Tako razmišlja mlađa populacija, a verujem da će širom zemlje građani biti oduševljeni mogućnošću da ih prevoze ovakva vozila", smatra savetnik za razvoj autonomnih vozila Rik Bejker.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare