Boje u poslovnom svetu - plava opušta, bela unosi konfuziju

author
Bizlife
12. maj. 2015. 14:13
>
14:19
kancelarija
Pixabay.com | Pixabay.com

Ako se pitate kojom bojom da okrečite vaš poslovni prostor, imajte na umu da izbor boja itekako može uticati na vaše poslovne ciljeve, emocije i ponašanje.

Ukoliko nameravate da povećate produktivnost poslovanja u radnom objektu bilo bi poželjno da se upoznate sa psihologijom boja koja može uvećati vaše mogućnosti stoga smo vam ukazali na osnovne energetske odlike kada su boje u pitanju.

Tople boje, poput naradžanste, crvene i žute mogu izazvati osećaj toplote koji nije realan, dok hladne boje kao što su plava, zelena i svetlo-ljubičasta uzrokuju osećaj niže temperature. Na ovaj način možete uštedeti troškove termoregulacije.

Zelena boja podstiče kreativnost - Enterijer u zelenoj boji navešće vas da bistrije razmišljate, a nivo vaše kreativnosti će se povećati. Ukoliko nameravate da povećate produktivnost svojih zaposlenih uzmite u obzir da bi vaše radno mesto moglo biti obojeno baš ovom bojom.

Crvena boja umanjuje analitičko razmišljanje - Kada ljudi vide crvenu bolju delaju brže i energičnije ali ta energija je veoma kratkog daha i samim tim će se redukovati analitičko razmišljanje. Crvena budi najintezivnija osećanja, ubrzava rad srca i disanje Na osnovu jednog istraživanja u Americi student koji su izašli na ispit odeveni u crveno postigli su slabije rezultate.

Plava je boja poslovnog sveta - Plava boja, inače favorit među bojama, podseća na nebo i more, i ima moć da opušta i smiruje. Veoma je popularna u umetnosti i dizajnu. Bojenje poslovnog prostora u plavu je najpoželjnije jer izaziva osećaj smirenosti i opuštene atmosfere.

Boja koja se najređe koristi je žuta - Do skoro, dok se birala boja enterijera, žuta je bila boja koja se najmanje koristila jer se veruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ali odabirom prave nijanse ove boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim. Primećeno je da povećava koncentraciju i da stimuliše nerve.

Narandžasta boja asocira na kvalitet - Veliki broj kompanija svoj enterijer boji u narandžasto kako bi ukazali na vrednost njihovih proizvoda. Pored toga, ova boja povećava nivo koncentracije i održava budnost, a kao optička varka stvara osećaj umanjenog prostora. Povezana je sa ambicijama i novim fazama u životu.

Ukoliko je napeta atmosfera, roze rešenje -Roze boja opušta i smiruje. Ukoliko su napeti razgovori vaša svakodnevnica, potražite pomoć u ovoj boji.Baker – Miler pink je nijansa koja se preporučuje jer ćete prisustvom u prostoriji koja je obojena ovom bojom poboljšati vašu psihu i kvalitet razmišljanja.

Iako česta, bela boja nema produktivni efekat - U poslovnom svetu ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnost i eleganciju. Ali ovo nije boja koja će vas stimulisati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a nivo koncentracije će biti u osetnom padu.  

Teme

Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?

Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare

Pratite nas na društvenim mrežama