Mršavite i uz večeru: Šest namirnica koje bi trebalo da pojedete na kraju dana

Lifestyle 11. dec 202319:04 2 komentara
ečernji obrok, jede, uveče, večera
Maya Kruchankova/Shutterstock

Malo je verovatno da će preskakanje obroka doprineti zdravoj ishrani. Izuzetak je povremeni post. Kako biste zdravo mršavili trebalo bi i zdravo da večerate, smatraju stručnjaci.

Ono što je najvažnije je izbor hrane. Određena hrana može da poboljša san uveče, podstakne metabolizam masti i podstakne izgradnju mišića, piše Fenix magazin.

Stoga biste, prema preporuci stručnjaka, uveče trebalo da konzumirate sledeće namirnice:

Riba

Riba je zdrav izvor proteina. Proteini podstiču izgradnju mišića i održavaju konstantni nivo šećera u krvi.

Haringa, losos i tuna takođe sadrže važne omega-3 masne kiseline i triptofan.

Esencijalna aminokiselina L-triptofan vitalna je za telo i ne može da se proizvede sama. Na primer, igra važnu ulogu u proizvodnji serotonina u mozgu.

Nemasno meso i tofu

Tofu i nemasno meso takođe sadrže visokokvalitetne proteine koji podupiru izgradnju mišića i pozitivno utiču na nivo šećera u krvi.

Jaja

Jaja su važan izvor proteina i daju puno triptofana. To znači da pozitivno utiču na san i istovremeno podstiču izgradnju mišića.

Ovo čini jaja savršenom večerom ako želite da izgubite koji kilogram.

Nemasni mlečni proizvodi

Sveži sir i mlečni proizvodi s niskim procentom masnoće su namirnice koje možete jesti uveče ako želite da smršate. Siromašni su ugljenim hidratima, dugotrajno siti i sadrže brojne proteine. Dovoljno je 50 grama.

Avokado

Mršavljenje je podržano oleinskom kiselinom sadržanom u avokadu. Takođe može zaštititi od noćne želje za brzom hranom.

Bademi

Sadrže puno kalcijuma koji podstiče sagorevanje masti. Bademi takođe stabilizuju nivo šećera u krvi i sprečavaju želju za hranom.

Stoga uveče pojedite oko 15 grama badema.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare