Dženifer Lorens, Tejlor Rasel i Greta Li samo su neke od poznatih dama koje nose ovu prepoznatljivu torbu.
Izuzetno kreativni i konceptualni komadi španskog brenda Loewe, nastali pod kreativnom palicom Irca Džonatana Andersona, beskompromisni su i veoma poželjni, stalna popularnost torbe puzzle dovoljno govori.
Verna svom imenu, španska modna kuća Loewe je konstruisala je čuvnu puzzle torbu kao slagalicu, sa laserski isečenim komadima kože koji su i ručno oslikani u studiju brenda u Madridu, pre nego što oblik poprimi kutijastu, geometrijsku siluetu. To je jedinstvena, ali i veoma funkcionalna torba.
Otkako ju je dizajner Džonatan Anderson premijerno predstavio u muškoj kolekciji brenda za proleće/leto 2015, puzzle torba je prošla kroz više faza. U septembru 2014. u ženskoj kolekciji za istu sezonu predstavio je verziju sa ručkom za nošenje preko ramena.
Nekoliko godina kasnije, puzzle torba u svim svojim verzijama postala je neizostavna u stajlingu svetski poznatih dama i ljubitelja mode širom sveta, uprkos naletu nekih novih trendova u svetu aksesoara, prenosi tportal.hr.
"Pokušavao sam da pronađem novi način pravljenja torbi, suštinski dovodeći u pitanje njihovu strukturu. Dekonstruišući konvencionalnu torbu, napravio sam ravan objekat sa trodimenzionalnom funkcijom', rekao je Anderson, kreativni direktor brenda Loewe u to vreme.
Najnovija verzija torbe, lansirana prošle godine, možda je najpraktičnija do sada: Puzzle Fold – oblik inspirisan slagalicom i arhivskim stilom poznatim kao Origami – savija se potpuno ravno u kvadrat, čineći torbu idealnim saputnikom na putovanju.
Dženifer Lorens, Tejlor Rasel i Greta Li samo su neke od poznatih dama koje su uhvaćene sa ovom prepoznatljivom torbom.
Njena verzija Slouchi edge-a, koju nosi 89-godišnja zvezda Harija Potera u viralnoj kampanji brenda, takođe se pokazala posebno popularnom, zahvaljujući svojoj prostranoj unutrašnjosti i umetničkom eksterijeru.
Uprkos činjenici da je prošla skoro decenija od svog prvobitnog izdanja, Puzzle nastavlja da predstavlja ključni model ulaganja na modnoj sceni, prodajući se u svim većim modnim prodavnicama, uključujući Net-a-Porter, Selfridges, Harrods i Mitheresa, dok veb-sajt brenda ima ceo odeljak posvećen ovoj upečatljivoj torbi, sada dostupnoj u mnoštvu boja, završnih obrada i silueta.
Ovo je dokaz da je Puzzle modni dodatak koji uspešno odoleva vremenu.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare