Od najbolje obučenog dečaka koji je šetao u sakou, do velikog dizajnera poznatog po neprikosnovenom radu, Tom Ford je jedan od najfascinantnijih ljudi u modnoj industriji. Žene ga jednostavno obožavaju.
Tom Ford je čovek koji je promenio lice modne industrije i to najmanje dva puta. Jednom tokom svog rada za modnu kuću „Guči“, a drugi put kada je pokrenuo sopstveni brend.
Veoma talentovan i inspirativan, Ford je bio nominovan za Oskara nakon režije samo jednog filma, pored toga bio je i urednik časopisa, sprijateljio se sa svim holivudskim zvezdama i nekako ostao van svega toga – normalan, ne izgubivši ni malo na svom integritetu.
Modne i životne lekcije Toma Forda
Tajnovitost gradi intrigantnost i popularnost
Dizajner je pozvao samo 100 ljudi da vide njegovu prolećnu kolekciju 2011. godine, koja je održana u njegovoj radnji sa muškom garderobom u Madison aveniji umesto u Lincoln Centru. Bijonse, Dafne Ginis, Džulijan Mur i mnogi drugi prijatelji odvažili su se da budu modeli.
S obzirom ma to da je ovaj događaj ekskluzivno fotografisao Teri Ričardson, ove fotografije su ostale pod velom tajne, sve dok se nisu pojavile u izdanju magazina „Spring“, kada su postale pravi hit.
Odgovor treba uvek da bude “da”
Od njegove rane kolekcije za „Guči“ (uključujući crveno odelo koje je nosila Gvinet Paltoru) do njegove poslednje jesenje kolekcije, Pliš je bio i ostao njegov omiljeni materijal.
Uvek se trudite da izgledate kao da ste na odmoru…
Ili barem mirišite kao da jeste… Tom je postao neverovatno popularan kada je lansirao parfem Neroli Portofino, koji je inspirisan italijanskom rivijerom i podseća nas na daleke destinacije, svetlucavo plavu vodu i svež povetarac.
Bez sakoa, nigde
“Rodio sam se u sakou. Bio sam jedini trogodišnjak koji je hodao okolo sa blejzerom presavijenim preko ruke”, izjavio je Ford za Njujork Tajms.
Ne obazirite se na tuđa očekivanja i pravila
Ovaj krajnje provokativan dizajner odlučio je da kolekciju 2015. umesto u Londonu prikaže u Los Anđelesu i to za vreme London Fashion Week-a, tako da je poslao urednike i stiliste do najbližeg aerodroma širom sveta.
Upoznajte svoj brend
U intervju za Bazzar iz 2014, Ford je ilustrovao razliku između „Guči“ i Iv San Loran“ žene:
“One mogu obe da budu prelepe i otprilike istih godina i mogu obe da imaju novac i da budu seksualno dostupne, ali Guči žena je slađa i naivnija. Ona će zvučati ovako: “Ti si divan momak, hajde da pređemo na stvar”. Iv Sen Loran žena je više luda i perverzna. Ona će vas vezati i šamarati pre nego što vam konačno dozvoli da imate seks sa njom. Na ovu sliku brenda nije uopšte puno uticao sam Iv, koliko su uticale provokativne fotografije Helmuta Njutna YSL odeće iz 70-ih.”
Večiti smoking
Ford je kopao po arhivi Sen Lorana i vratio nazad „Le Smoking“ u beloj boji, u svojoj prolećnoj kolekciji na reviji 2001.
Ne postoji previše ili „More is More“
Revitalizacija Fordovog brenda donela je sa sobom minimalističku estetiku koja je bila posledica sve učestalije vladavine minimalizma u datom trenutku.
To ipak nije sprečilo Forda da nastavi sa kreiranjem komada koji su puni šljokica i životinjskog printa. Tako je Rijana u potpunosti oduševila sve kada se pojavila u Fordovoj zebrastoj haljini, iz jesenje kolekcije za 2013. godinu.
Živi po pravilu broja četiri
“Četiri sata spavanja i četiri kupke dnevno predstavljaju trik kojim možete da održite balans uma i tela”, zaključio je Tom.
Vamp izgled
Ford je pokrenuo bjuti liniju i brzo promenio pravila igre. Duboka, tamna, ljubičasta nijansa postala je glavni sinonim za trendi nokte.
Malo seksipila garantuje dobre rezultate
Fordova estetika u Gučiju bazirala se na zavodljivosti. Tom je vodio polemiku sa Karin Rojtfeld i Mariom Testinom da li je pametno napraviti veliku kampanju za brend sredinom devedesetih koja se odnosila na seksipil, i svi pamtimo njegovu kampanju u kojoj su modeli pozirali spuštenih gaćica sa specijalno depiliranim međunožjem.
Sav taj rizik se isplatio i Guči je doživio neverovatan porast prodaje, od čak 90 odsto.
Kada ste u nedoumici, obucite ogrtač
Verovatno jedna od najboljih haljina svih vremena je upravo duga bela haljina sa ogrtačem koju je Gvinet Paltoru ponela na dodeli Oskara.
Ona je tada ukrala šou, iako čak nije ni bila nominovana. To je moć te dramtične haljine, prenosi Zadovoljna.rs.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi ko će ostaviti komentar!