Twitter priznao da je upotrebio podatke korisnika za oglase bez pristanka

author
Hina
07. avg. 2019. 18:17
>
18:23
2018-02-28T114527Z_1706396445_RC1133755420_RTRMADP_3_TWITTER-JAPAN
REUTERS/Thomas White/File Photo | REUTERS/Thomas White/File Photo

Twitter je objavio da je možda upotrebio korisničke podatke za personalizovane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s podešavanjima.

Kompanija navodi da je nedavno otkrila probleme i rešila ih u ponedeljak, iako nije još otkriveno ko je sve time pogođen.

Korisnički podaci su snažan alat kompanijama koje se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresovani za proizvod.

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora širom sveta zbog prakse deljenja podataka.

"Imali ste poverenje u nas da sledite vlastite odabire, a mi smo vas u tome izneverili", objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz izvinjenje i obećanje da će preduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila.

Teme

Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?

Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare

Pratite nas na društvenim mrežama