Adel se vratila nakon četiri godine pauze s novim albumom i oborila sve moguće rekorde svojim singlom "Hello".
Uprkos tome što je prethodni album "21" prodat u milionima primeraka samo u Sjedinjenim Državama, i proveo 80 nedelja u top 10 Billboard 200 liste, njene turneje nisu baš tako "za primer".
Njena turneja 2011. bila je praćena otkazivanjima i odlaganjima zbog toga što se borila sa laringitisom, potom infekcijom, a zatim i sa krvarenjem glasnih žica koje su zahtevale hiruršku intervenciju i prinudile je da otkaže 16 koncerata u Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji.
Najzad, izvori kažu da Adel zapravo planira strategiju koja je retka za umetnika njenog statusa: njen tim radi sa ugovorima tržište po tržište, a ne sa velikim promoterima koji organizuju jednu turneju poput Live Nation.
Ovo je kompleksniji pristup i zahteva više vremena a uobičajen je za izvođače koji ne nastupaju u velikim arenama. Oni ovako imaju individualni pristup svakom tržištu.
"Ljudi je jednostavnio vole, nikada je nisu videli, ali će želeti. Ponekad biti nedostupan i van scene podiže potražnju - a u ovom slučaju to je ekstremno", kaže Debra Ratvel iz AEG Live koja se bavi organizovanjem velikih svetskih turneja.
"Ona će prodati svaki šou na planeti", kaže još jedan izvor iz koncertne muzičke industrije. "Koliko god bude želela koncerata da pravi, svaki će rasprodati. Možete to reći s obzirom na ono što se desilo sa singlom. Biće to album koji će obarati rekorde".
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas