
Evrovizija je potvrdila svoju poziciju najvećeg svetskog muzičkog šoua i velikog globalnog televizijskog događaja sa 166 miliona gledalaca u 37 zemalja, saopštila je u sredu Evropska radiodifuzna unija (EBU).
Oglas
Dve polufinalne večeri i finale održano 17. maja, u kome je učestvovalo 37 takmičara, pratilo je tri miliona ljudi više nego prošle godine. Ove godine pobedu je odneo austrijski kontratenor Džej Džej.
To je ujedno i najgledanije finale od 2004. godine, „sa udelom u gledanosti od 47,7 odsto, među kojima je mladih gledalaca od 15 do 24 godine bilo 60,4 odsto“, navela je EBU.
Oglas
„U fragmentisanom medijskom pejzažu, Evrovizija se ističe kao jedinstven globalni događaj: vraća gledaoce televiziji uživo, a istovremeno se širi na digitalnim platformama i na inovativne načine dopire do novih generacija“, izjavio je direktor takmičenja Martin Grin.
Island, sa 97,8 odsto gledanosti, ostaje zemlja koju ostali pokušavaju da dostignu.
„Rastući muzički uticaj takmičenja je neosporan, sa pesmama koje se pojavljuju na globalnim striming listama i inspirišu obožavaoce širom sveta“, rekao je Grin.
Na TikToku, Instagramu, Fejsbuku, Jutjubu i drugim platformama, Evrovizija je od 1. januara do 24. maja 2025. (nedelju dana nakon velikog finala) privukla više obožavalaca nego ikada ranije, navodi se u saopštenju EBU-a.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Oglas
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Oglas