Glumac koji je zapanjio Anđelinu Džoli: „Ne možete da poverujete da čovek to može da izvede“

Showbiz 21. mar 202512:24 0 komentara
anđelina džoli
Michael Tran / AFP

Anđelina Džoli rođena je sredinom 1970-ih kao ćerka glumaca Džona Vojta i Maršelin Bertran, u prelomnom trenutku u istoriji filma. Pokret Novog Holivuda uveliko je zahvatio američku kinematografiju, a Vojt je bio jedno od njegovih najistaknutijih lica, sa ulogama u filmovima poput Povratak kući, Ponoćni kauboj i Oslobađanje.

Džoli je svoj filmski debi imala sa sedam godina u filmu Hala Ešbija iz 1982. godine Lookin’ to Get Out, u kojem je glumio i njen otac, ali je ubrzo krenula svojim putem u industriji. Krajem devedesetih postala je zvezda zahvaljujući filmovima poput Sakupljač kostiju i Neprilagođena. Do ranih 2000-ih bila je jedno od najpoznatijih lica u svetu filma, često birajući uloge u akcionim ostvarenjima, prenosi FarOut magazin.

S obzirom na tu pozadinu, ne deluje kao osoba koja bi gajila veliko poštovanje prema Starom Holivudu. Glumci iz generacije njenih roditelja uglavnom su se definisali nasuprot zvezdama iz 1940-ih i 1950-ih, a i sama Džoli pripadala je novoj generaciji koja je prevazilazila taj okvir. Ipak, zvezda filma Lara Kroft gaji iznenađujuću ljubav prema Fredu Asteru, plesaču koji je postao glumac i poznat je po brojnim mjuziklima sa Džindžer Rodžers iz 1930-ih godina.

Međutim, Anđelinin omiljeni njegov film dolazi iz kasnijeg perioda karijere. Naime, kada je Aster pozvan da glumi u filmu Uskršnja parada iz 1948. godine, bio je na pragu pedesete i već dve godine u penziji. Džin Keli je prvobitno trebalo da igra glavnu ulogu, ali je odustao zbog preloma članka. Film prikazuje Astera kao izvođača u noćnom klubu koji je rastrzan između dugogodišnje plesne partnerke i mlađe žene u koju se zaljubljuje.

U intervjuu za Američki filmski institut, Džoli je rekla: „Jedna od mojih omiljenih scena je ona na početku kada on ulazi u prodavnicu. Jedan dečak želi da kupi zeku… a on ga ubedi da umesto toga kupi bubnjeve. I tada uradi nešto neverovatno, neverovatno… jednostavno, neki ples svuda po toj prodavnici, sa bubnjevima, da bi ga ubedio da ih kupi. I vi to gledate i ne možete da poverujete da ljudsko biće to može da uradi.“

Čak i u poređenju sa Asterovim izuzetnim opusom, scena Drum Crazy je zadivljujuća. On nikada nije plesao atletskim stilom kao Džin Keli. Umesto toga, birao je neverovatno glatke, graciozne pokrete koje je izvodio sa takvom lakoćom da su delovali bez napora. U Drum Crazy tapše nogama dok udara u bubnjeve tačno u pravim trenucima. U jednom trenutku, čak leži na podu i nastavlja da pleše nogama dok glavom udara u bubanj.

Film Uskršnja parada označio je početak nove faze u Asterovoj karijeri. Nakon njegovog uspeha, postao je zvezda novog talasa tehnikolor mjuzikala 1950-ih, glumeći u nizu hitova uključujući Daddy Long Legs i Funny Face, gde mu je partnerka bila Odri Hepbern.

Doživeo je još jednu ekranizovanu transformaciju deceniju kasnije kada je počeo da glumi u ne-mjuziklima. Filmovi Na plaži, Plameni toranj i gostujuća uloga u Galaktici bili su daleko od njegovih dana u filmu Šešir sa perom, i dokazali su koliko je bio voljen izvođač sve do 1970-ih.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi ko će ostaviti komentar!