
Sinoć je na TV Nova emitovana druga epizoda nove sezone vodećeg digitalnog regionalnog muzičkog takmičenja IDJShow, a oduševljenje gledalaca i atraktivnost emisije dokazuje konstantan rast gledanosti, saopštila je TV Nova.
Kako se navodi, u periodu od 22:30h do ponoći TV Nova bila još gledanija u odnosu na isti termin prethodne nedelje, i sa šerom od 10,99% pozicionirala se među najgledanije televizije, prema podacima TV Beat-a.
Za samo 12h, poslednja epizoda IDJShow-a postigla je neverovatne rezultate i na društvenim mrežama, pa se odmah našla u YouTube trendingu, i to na 13. mestu u Srbiji. Rezultati su vrtoglavo rasli još od prve emitovane epizode, pa je do danas reach na društvenim mrežama dostigao milion na Instagramu, 1,5 miliona na Facebook-u i čak 3,7 miliona na TikTok-u, dodaje se u saopštenju.

Hashtag #IDJShow na TikToku sada broji 202,7 miliona pregleda, #IDJShow2023 934.000 pregleda, a #IDJShowseason2 ima 296.000 pregleda, navodi se.
„I ove nedelje smo videli veliki broj talentovanih takmičara, a pred žirijem, koji čine Nataša Bekvalac, Relja Popović i Darko Dimitrov, opet je bio veoma izazovan zadatak – koga odabrati za prolazak u naredne faze takmičenja. U moru prijavljenih kandidata, nekoliko njih je na prvi pogled privuklo pažnju žirija i publike i pokazalo da zasigurno mogu da imaju svetlu budućnost u muzici. U ovoj epizodi dobili smo još jedan veto, koji je Nataša Bekvalac odlučila da stavi na takmičarku Nađu Paunović, što znači da će ona, ukoliko uđe u top 12, automatski biti deo Natašinog tima“, piše u saopštenju TV Nova.
Podseća se da je i prva sezona takmičenja postigla izvanredan uspeh i pobrala velike simpatije gledalaca. Spotovi takmičara na YouTube-u dostigli su 50 miliona pregleda, 400.000 lajkova, 20 miliona strimova na platformama Spotify, Deezer, Apple, dok pojedinačni video klipovi iz te sezone na kanalu IDJShow broje 16 miliona pregleda.

„TV Nova nastavlja da pomera granice emitovanja zabavnog programa i kreira najatraktivniji sadržaj za sve generacije, i zajedno sa IDJShow-om nastavlja da pruža podršku mlađim generacijama i omogućava im prostor da pokažu i razviju svoje talente. Ne propustite jesen na Novoj i novu sezonu najpopularnijeg muzičkog show-a svake nedelje u 22:30h na TV Nova“, saopšteno je.
Televizija Nova se u Srbiji može pratiti uz SBB na EON i D3 platformama, kao i u EON paketima van SBB mreže preko bilo kod interneta u Srbiji i uz Total TV platformu bilo gde u Srbiji.
Nova kao i N1 deo su United Medie.
Komentari ()
Vidi sve komentare