Internet platforma YouTube mogla bi uskoro da počne da naplaćuje gledanje svojih sadržaja u zamenu za uklanjanje reklama, izjavila je čelnica YouTube-a Susan Wojcicki, prenosi nemački list Sueddeutsche Zeitung.
YouTube se trenutno finansira kratkim reklamama koje posetioci moraju da pogledaju pre početka željenog snimka.
Posetioci bi u budućnosti mogli da biraju između reklama ili mogućnosti da plate gledanje sadržaja, izjavila je Wojcicki na jednoj konferenciji u SAD-u, piše nemački list.
„Razmišljamo o tome da korisnicima prepustimo izbor“, rekla je čelnica YouTube-a, tvrdeći kako ima korisnika koji su spremni da plate da ne gledaju reklamu.
Google, vlasnik YouTube-a, jedan je od najvažnijih ponuđača oglasa na internetu, a taj deo poslovanja vodila je upravo Wojcicki, pre nego što je preuzela YouTube.
Google je već eksperimentisao s plaćanjem sadržaja. Odabrani vlasnici sadržaja u SAD-u mogu od 2013. ponuditi na YouTube-u svoje sadržaje koje korisnici mogu da plate.
Nemački list piše da posao Google s oglašavanjem ne ide najbolje, pa bi plaćeni sadržaji omogućili nezavisnost od oglasa.