Džeksonov spot „Billie Jean“ ima više od milijardu pregleda na Jutjubu

Showbiz 19. jun 202116:22 > 20. jun 2021 15:41 5 komentara
youtube jutjub logo
Izvor: REUTERS/Lucy Nicholson/File Photo

Pesma „Billie Jean“ Majkla Džeksona sakupila je više od milijardu pregleda na sajtu YouTube, postavši treća pesma iz osamdesetih kojoj je to uspelo.

Objavljen 1983. na MTV-u, spot u režiji Stiva Barona u kojem Džekson svojim plesom osvetljava pločnik po kojem hoda, prosečno je ove godine imao 600.000 pregleda dnevno.

Od muzičara iz osamdesetih, granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N’ Roses sa „Sweet Child O’Mine“ iz 1988, kao i grupa A-ha sa „Take On Me“ iz 1984. godine.

Pesmu „Billie Jean“, koju je napisao Džekson, a producirao slavni Kvinsi Džouns, nagrađena je sa dva Gremija.

Pesma „Thriller“, po kojoj je nazvan album s te dve pesme, takođe se približava broju od milijardu pregleda – trenutno je na 765 miliona.

Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTube ima dečja pesma „Baby Shark“, čak 8,8 milijardi, a slede je „Despacito“ Luisa Fonsija s 7,2, kao i „Shape of you“ Eda Širana s 5,3 milijardi.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare