Koledž košarka i američki fudbal opet na Sport klubu

Ostali sportovi 25. avg 202313:02 0 komentara
UM

Paket premijum američkog sportskog programa od ove sezone biće dostupan svim gledaocima Sport Kluba.

United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi potpisala je višegodišnji ugovor sa najvećim američkim sportskim kanalom ESPN zahvaljujući kome će na kanalima Sport Kluba u celom regionu biti ekskluzivno emitovane utakmice NCAA košarkaške i lige američkog fudbala, najbolje dokumentarne sportske emisije kao i arhivski snimci najvećih bokserskih mečeva.

Gledaoci Sport Kluba u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji će svake nedelje moći da pogledaju po bar pet najatraktivnijih košarkaških i utakmica američkog fudbala, kao i kompletan tzv „March Madness“, plej-of košarkaškog šampionata i sve Bowlove u završnici sezone američkog fudbala.

Sezona američkog fudbala počinje već 26. avgusta i traje do početka decembra, kada ćemo u periodu od mesec dana ispratiti 43 Bowl utakmice. Košarkaška sezona traje od novembra do marta, kada je na programu popularni March Madness, plej-of sa 68 najuspešnijih univerziteta u sezoni, koji se završava Fajnal four turnirom u Glendejlu 6. i 8. aprila 2024. godine.

Direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović ističe: „Američki koledž sport je bio naša perjanica u prvim sezonama Sport Kluba i veoma smo srećni što ćemo našim gledaocima ponovo omogućiti da gledaju najtalentovanije sportiste, ali u isto vreme rivalitete između univerziteta koji su mnogo približniji evropskom načinu shvatanja sporta. Uz sve to, putem izuzetno bogate ESPN-ove arhive podsetićemo naše gledaoce na neka vremena kada smo se svi budili u ranim jutarnjim satima da bi gledali najbolje boksere. Biće tu i izuzetne sportske dokumentarne emisije, što će dodatno obogatiti ponudu na našim kanalima“.

O United Media:

United Media je deo United Group-a i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, koja posluje u osam zemalja.

Sa 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi. Pored toga, kompanija u svom portfoliju ima 55 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom pokrivenošću i uspešan digitalni portfolio od 30 portala, kao i šest novina i pet radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi ko će ostaviti komentar!