H&M se izvinio zbog reklame s natpisom "kul majmun"

Svet 08. jan 201815:32 > 15:33
Printscreen

Kompanija H&M izvinila se zbog reklame na kojoj je dečak crnac u dukserici sa natpisom "Coolest Monkey in the Jungle", posle brojnih kritika.

Ta kompanija uklonila je reklamu sa svog sajta pošto je na društvenim mrežama primila na stotine optužbi za rasizam.

H&M je, ipak, nastavila da nudi taj odevni predmet u onlajn prodaji, prenosi CNN.

„Fotografija je uklonjena sa svih H&M kanala komunikacije i izvinjavamo se svima koje je ona možda uvredila“, rekla je portparolka H&M Ana Erikson.

Reklama sa dečakom u dukserici sa spornim natpisom pojavila se na britanskom sajtu za onlajn prodaju te švedske kompanije.

Korisnici društvenih mreža ukazali su i da druga dva modela iz iste kolekcije, ali sa natpisom „ekspert za preživljavanje“ i printom sa životinjama nose dečaci koji su belci.