Kliping: SNS-u duplo više prostora na TV-u nego opoziciji

Vesti 11. apr 201610:27 > 10:30
N1

Analiza izveštavanja elektronskih medija sa nacionalnom frekvencijom, koju je sprovela agencija Kliping, pokazala je da politički činioci u kampanji nemaju ravnopravan tretman u glavnim informativnim emisijama.

U periodu od 1. do 7. aprila Srpskoj naprednoj stranci i njenim koalicionim partnerima posvećeno je čak 3.828 sekundi, što je gotovo tri puta više od drugoplasirane koalicije SPS-JS, koja je dobila 1.365 sekundi.

Iza članica vladajuće koalcije, slede koalicija SDS-LDP-LSV sa 1.225, DS sa 1194 i DSS-Dveri sa 835 sekundi.

Pojedine političke partije imale su gotovo zanemarljiv pristup medijima sa nacionalnom frekvencijom, pa je tako Pokret „Dosta je bilo“ dobio samo 28, a Savez vojvođanskih Mađara 20 sekundi, što je manje čak i od malo poznate Ruske stranke, koja je bila zastupljena u 66 sekundi TV programa.

„Ukoliko se posmatra i medijska zastupljenost članova Vlade Srbije, koji su u velikoj meri koristili državne funkcije za slanje predizbornih poruka, prostor koji su dobili članovi naprednjačke koalicije iznosi čak 61,5 odsto ukupnog prostora datog političkim činiocima, dok je celokupna opozicija dobila svega 29,9 odsto političkog programa emitovanog u glavnim informativnim emisijama“, izjavio je
Ilija Vučević iz Klipinga.

Pojedini mediji su nastavili negativnu kampanju protiv Demokratske stranke, pa je tako u programima TV Pink i TV Happy emitovano čak 592 sekunde priloga o navodnim zloupotrebama Gorana Ješića i neprimerenim rečima Bojana Pajtića o Slovacima.

TV Pink je duplo više prostora posvetio kritici demokrata, nego promociji aktivnosti te stranke.

Najravnopravniji tretman političke partije su, kao i u prethodnom periodu, imale u Dnevniku 2 RTS, zaključuje se u analizi agencije Kliping.