Kanjevac: Kampanja kao repriza serije po ko zna koji put
Ova kampanja je bila kao televizijska serija čiju reprizu gledate po ko zna koji put, ocenio je u Novom danu Radoman Kanjevac, pisac i novinar i glavni urednik Drugog programa Radio Beograda.
Izbori su česti i ljudi su otupeli, rekao je Kanjevac i dodao su se tokom kampanje mogli videti isti ljudi, iste parole, isti govori.
Od ove kampanje nam nije ni bio potreban neki naročiti odmor, dodaje. Mišljenja je da izbornu tišinu treba ukinuti, jer je besmislena u eri interneta, i kada su na sve strane bilbordi.
Gost Prelistavanja štampe komentarisao je i komemoraciju u Jasenovcu. Bolje bi bilo da nas te stvari povezuju nego da nas razdvajaju, rekao je.
Mi na Balkanu ništa od tih stvari ne obeležavamo pristojno... Pre svega mi treba da naučimo da obeležavamo te datume, kulturno pristojno, uz poštovanje žrtava, kazao je Kanjevac.
Gost Novog dana govorio je o otvaranju Tašmajdana i tome šta on, kao "mitsko mesto rokenrola" znači za Beograd. Pričao je i o Radio Beogradu 2, koji u svom program čuva i neguje lepotu govora i autorske emisije o kulturi.
Gostovanje pogledajte u videu ispod:
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas