Ministarstvo odbrane uputilo izvinjenje Nedeljniku i Kuriru: Greška PR službe

Vesti 16. feb 202022:27 > 22:31
Izvor: N1 (arhiva)

Ministarstvo odbrane uputilo je izvinjenje listovima Kurir i Nedeljnik zbog greške svog PR tima koji je naveo da je ministar odbrane Aleksandar Vulin reagovao na tekst u Nedeljniku, dodajući da se reakcija odnosila na tekst u Kuriru.

„Grubom greškom PR službe umesto teksta u listu Kurir napisano je da je reakcija mininistra Vulina na tekst u Nedeljniku. Šutanovac je svoje uvrede izrekao u Kuriru i na njih smo reagovali. Izvinjavamo se Kuriru zbog grube greške u kojoj nismo napisali ime redakcije, a Nedeljniku jer smo ga pomenuli bez povoda“, navodi se u saopštenju Ministarstva odbrane.

POVEZANE VESTI

Bez obzira na grešku, oni su poručili da je sve što je ministar Vulin izjavio – „istina“.

„Greške se dešavaju ali sve na šta je ministar Vulin reagovao Šutanovac je rekao, baš kao i sve što je ministar Vulin rekao jeste istina. Žao nam je što smo Nedeljniku dali povod da nahrani svoju maniju gonjenja i Šutanovcu da se ne priča o lažima koje je izrekao, lobiranju za NATO i šteti koju je ostavio u Ministarstvu odbrane“, stoji u saopštenju.

Podsetimo, list „Nedeljnik“ je saopštio da je ministar odbrane Srbije Aleksandar Vulin „komentarisao tekst koji nikada nije objavljen u tom listu, niti bilo gde drugo“.

“Ceo dan na TV se vrti nekakvo nebulozno saopštenje nesrećnog dezertera Vulina kao odgovor na moj tekst u Nedeljniku a ja znam da u Nedeljniku nema mog teksta!!! Jovanjica je ostavila dubok trag na Vulina”, reagovao je Šutanovac na Tviteru.

Nakon toga se, kako stoji u sapštenju Nedeljnika, čuo sa glavnim urednikom tog lista „shvativši da je neko presreo njihovu komunikaciju“.

„Neko sluša ili Dragana Šutanovca, ili glavnog urednika Nedeljnika. Ili obojicu“, upozorava se u saopštenju redakcije Nedeljnika.  Kako je objašnjeno u saopštenju, Šutanovac je prošle nedelje, kao i nekoliko puta ranije, pitao glavnog urednika Veljka Lalića da li bi objavio njegov autorski tekst u rubrici “Otvoreno”, u kojoj javne ličnosti iznose svoje stavove.

„Šutanovac je poslao tekst u ponedeljak, da bi mu u utorak po podne glavni urednik javio da tekst neće biti objavljen u Nedeljniku. Tekst se tako nije našao ni u štampanom izdanju, niti na internet sajtu Nedeljnika. Ostao je u mejlovima Dragana Šutanovca, Veljka Lalića i odgovornog urednika Marka Prelevića, kome je Lalić prosledio tekst. Nakon toga Šutanovac je rekao da će ponuditi tekst drugim medijima. I to je bilo to, što se nas tiče“, ističe redakcija Nedeljnika.