Telefoni dežurnih službi zauzeti, uvesti "četbot" za savete građanima

Vesti 17. mar 202019:22 > 19:45
Screenshot

Pošto je izvesno da je dežurne telefone službi za prijavljivanje simptoma sličnih koronavirusu praktično nemoguće dobiti, logično je pitanje da li bi svi zabrinuti mogli da dobiju odgovor preko interneta.

Broj ljudi koji traži pomoć veći je od broja kvalifikovanih osoba dostupnih na drugom kraju telefonske linije.

Već danas se na sajtu No-Code pojavila ideja i preporuka – na koji način svi koji su ugroženi mogu preko softverskog rešenja da pronađu odgovore o svom zdravstvenom stanju, potencijalnoj ugroženosti i preporukama.

U pitanju je „četbot“ tehnika koja vam bez operatera na osnovu vaših odgovora daje savet šta treba da uradite.

Ako bi se ova tehnika primenila i kada ove informacije uđu u bazu podataka, nadležni organi mogli bi da brzo steknu sliku kome je neophodna hitna pomoć, a kome samoizolacija i nad kojim pacijentima treba obaviti nadzor.

N1 predlaže da se uvedu i ove napredne tehnike u otkrivanju infekcije koronavirusom.