
Promotivni karavan "Moja Srbija", koji je deo istoimene kampanje Turističke organizacije Srbije danas je u Nišu a građani imaju priliku da se na štandovima upoznaju sa turističkom ponudom Srbije.
Portparolka Turističke organizacije Srbije Sandra Vlatković veruje da će najnovija kampanja na lokalu doprineti većem broju domaćih gostiju na domaćim destinacijama, a prošle godine ih je od juna do septembra bilo 463.000.
"Nakon kampanje koju smo imali u zimskom periodu, zabeležili smo povećanje broja domaćih gostiju u prva četiri meseca ove godine. Povećanje je iznosilo devet odsto i to je prvi put u poslednjih osam godina da smo imali rast broja domaćih turista", istakla je Vlatković.
Ona je dodala da se domaći turisti prvenstveno interesuju za planinske centre, banje i izletišta.
Direktor Turističke organizacije Niša Uroš Parlić rekao je da ova turistička organizacija i lokalna samouprava promovišu Niš prvenstveno kao mesto za aktivan odmor.
"Gostima nudimo izuzetne terene za planinarenje i ekstremne sportove na obroncima Suve planine, u Sićevačkoj i Jelašničkoj klisuri. Promovišemo i festivale u gradu i gastro turizam", rekao je Parlić.
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare
Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?
Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare