Oglas

Agencija o slučaju putnice zaustavljene na granici zbog imena: Nije tačno da smo je ostavili na cedilu

author
N1 Beograd
14. jun. 2025. 12:58
Svetlana Mijatović putnica koju zadržavaju na graničnim prelazima
FoNet/Aleksandar Barda

Agencija Sole Azur saopštila je da u slučaju Lazarevčanke Svetlane Mijatović (62) koju zbog svog imena, prezimena i datuma rođenja godinama zaustavljana na graničnim prelazima, nije napravila nikakv propust, već odgovornost snose strani državni organi izvan nadležnosti i kontrole agencije.

Oglas

Agencija Sole Azur reagovala je na tekst novinske agencije FoNet objavljen 13. juna na portalu N1, u kom Svetlana Mijatović navodi da godinama ima problem jer deli ime, prezime i datum rođenja sa osobom sa poternice, a da je "sve kulminiralo krajem maja kad je propustila more”.

Iz ove turističke agencije navode da su "neistini neistiniti i proizvoljni" navodi Svetlane Mijatović da je Sole Azur „ostavila njih na cedilu“ i da su u prostorijama agencije „dočekani sleganjem ramenima“.

"Cela grupa putnika i autobus čekali su oko sat i po vremena na graničnom prelazu. Turistički licencirani vodič ostala je sa putnicima sve vreme trajanja postupanja granične policije i savesno, profesionalno i uz stalnu komunikaciju sa centralom agencije pružala sve informacije, uključujući i instrukcije o daljim koracima povodom zadržavanja jedne putnice", navodi se u dopisu dostavljenom redakciji N1.

Oglas

Iz turističke agencije dodaju i kako je suprug putnice, koji je imao mogućnost da nastavi put, dobrovoljno odlučio da ostane sa suprugom, uz prethodno obaveštenje i pomoć oko prtljaga.

"Nakon povratka u agenciju, putnica je verbalno napala i vređala zaposlene u poslovnici agencije Sole Azur, kada su pokušavali da joj objasne proceduru reklamacije, a nakon toga je putnici dostavljen pravno argumentovan i formalno sastavljen odgovor advokata na zahtev za refundaciju", ističu iu agencije Sole Azur.

Dodaju i da Mijatović nikada prilikom rezervacije putovanja, nije obavestila radnike agencije Sole Azur o tome da ima prethodnih problema na graničnim prelazima, iako je to prema sopstvenim navodima problem koji je imala godinama unazad.

Oglas

"Agencija Sole Azur postupa u skladu sa važećim propisima, savesno i u interesu putnika. U konkretnom slučaju nije došlo do propusta na strani agencije, već do postupanja stranih državnih organa izvan naše nadležnosti i kontrole", poručuje se u saopštenju.

Iz agencije Sole Azur navode da je u objavljenom tekstu izneta netačna tvrdnja da su novinari FoNeta kontaktirali pomenutu turističku agenciju, te da do objavljivanja nisu dobili odgovor.

"Ova tvrdnja apsolutno ne odgovara istini – niti je agenciji Sole Azur ikada poslat bilo kakav upit, niti je ostvaren bilo koji pokušaj kontakta, što bi svakako rezultiralo odgovorom, imajući u vidu višegodišnji profesionalni pristup agencije u komunikaciji s medijima i javnošću", ističu iz ove agencije Sole Azur.

Teme

Koje je vaše mišljenje o ovoj temi?

Pridružite se diskusiji ili pročitajte komentare

Pratite nas na društvenim mrežama