Aktivista: Samo telefonski broj za prijave problema u 2023. godini – degradacija

Počela je da radi jedinstvena telefonska linija za prijave različitih komunalnih problema u Beogradu 11011. Sve službe su na jednom broju, a operateri rade 24 sata svakog dana.

Prema rečima reporterke N1, postoji rok za dobijanje odgovora, 72h od prijave problema, ali ne nužno i za dobijanje konkretnog rešenja. Kako je sam gradonačelnik Beograda rekao, neke stvari je nemoguće rešiti u 72 sata.

Nekoliko službi se nalazi na jedinstvenoj telefonskoj liniji, ne postoji više Tviter nalog Prijavi problem, ovde su i Parking servis, Komunalna inspekcija, Vodovod, Infostan… Servis funkcioniše tako što postojo devet opcija, na osnovu problema koji se prijavljuje. Reporterka N1 je zvala za problem izlivanja vode na stepenicama kod Beograđanke, prebacili su je na sektor Gradske čistoće, oni zatim na sektor za Vodovod, oni su pak rekli da to nije u njihovoj nadležnosti, već inspekcije, i tu se veza prekinula.

Pročitajte još

Aktivista Miloš Vučković kaže da je oštećenje spomen ploče Đoku Vještici prijavio servisu Prijavi problem pre 12 meseci.

„Ja sam jedan od onih serijskih prijavljivača, mislim da imam više stotina prijava, raznorazne probleme sam prijavljivao, iz saobraćaja, za ovu tablu, curenje vode, kad nedostaje drvećem različite komunalne probleme… Za ovaj plato sam prijavio pre dobrih 12 meseci, tada sam prijavio putem Tvitera, dobio sam odgovor da je prosleđeno nadležnima, ali nisam dobio povratnu informaciju“, kaže on.

Istakao je i problem slivanja vode na stepenicama kod Beograđanke.

„Veliki je problem zimi, stepenice su veoma opasne, neko može da se povredi, to je veoma ozbiljan komunalni problem. Smatram da je tu nadležan Vodovod, imamo problemo ingerencije, možda je Gradsko zelenilo nadležno. To je problem ingerencija u Beogradu i Srbiji“, kaže on.

On smatra da je gašenje Tviter naloga „degradacija“.

„Postojao je Beokom od 2003. godine, 2015. je napravljen Tviter nalog, postojao je sajt i Fejsbuk, došli smo u situaciju da novi sistem ima samo telefonski broj. Nalazimo se u 2023. godini, logično je da nemamo vremena da čekamo na telefonu da bi nas prebacili s broja na broj, smatram da je u 2023. godini sasvim normalno da postoje i drugi vidovi komunikacije“, kaže on.