Elektrodistribucija joj, umesto struje, obezbedila mrak: Zamena brojila Beograđanki napravila problem

Vesti 24. apr 202420:31 > 21:32 13 komentara

Tokom zamene starog za novo digitalno brojilo, stan sagovornice N1 nečijom greškom ostao je bez struje. Kako to obično biva, nadležne službe prebacivale su odgovornost jedni sa drugih. Njena borba bila je duga i skupa. Pomalo i bizarna. U međuvremenu je stigla struja, ali i izvinjenje.

EPS, elektro-energetska kompanija, koja je za Katarinin stan umesto električne energije, obezbedila višednevni mrak.

„U petak, znači to je bio 19. april, ja sam nešto posle 12 časova izašla iz kuće, sve je radilo, znači struje je bilo, vratila sam se posle 20 časova i struje nigde u stanu“, priča Katarina Mitrović za N1.

Od 19 stanova u zgradi samo njen je ostao bez struje, majstori su tog dana bili da bi stara brojila zamenili novim, onim savremenim digitalnim. Međutim, neki pogrešan spoj doveo je do problema u sklopki. Tako je Katarina morala sama da sklopi kockice ko je tu sad nadležan i kome da se obrati.

„I znači svi šalteri, odgovor je bio – mi ne možemo, mi nismo ista firma, mi ne smemo“, kaže Katarina.

Dobijala je tako odgovor da izmedju podizvođača i EPS-a ne postoji koordinacija i jasno definisane nadležnosti. Prebacivali su tako odgovornost jedni sa drugih, za sve to vreme gomilali su se neplanirani troškovi.

„Vreme prolazi, jedva sam četvrti dan uspela da ostanem u tom hotelu… Znači, ja sam imala više od 40.000 neplaniranog troška“, navela je.

Potrošača ne treba da zanima sa kim EPS sarađuje, jer je Elektroprivreda Srbije ona koja izdaje račune i treba da odgovori na reklamaciju.

„Dakle, EPS zna propise, znaju oni pravila i sve, znaju da su odgovorni, ali namerno skreću fokus priče sa sebe, nego potrošače usmeravaju na Elektrodistribuciju. Čak u odgovoru kažu – znate, mi imam sklopljen ugovor sa njima, oni očitavaju brojila, zovite njih“, izjavio je Dejan Gavrilović iz organizacije Efektiva.

Počeli smo iz mraka, ali ova priča ipak ima srećan kraj. U toku dana, pored svetla, našoj sagovornici stiglo je i izvinjenje iz distribucije na Banovom brdu i obećanje da će joj pokriti baš sve troškove.

U EPS-u ponavljaju: Nismo nadležni

Nakon emitovanja ove priče stigla je i reakcija iz EPS-a. Oni tvrde da je ovde u pitanju nadležnost operatora distributivnog sistema Elektrodistribucije Srbije (EDS).

Takođe kažu da Elektrodistribucija posluje van sistema EPS-a, kao i da oni nemaju nadležnost nad temama koje se tiču brojila, priključaka i distributivnog sistema.

PROČITAJTE I:

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare